شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : 50267
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان قم:

قم به دنبال کسب نخستین مدال از پاراتکواندو قهرمانی آسیا است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: امسال و برای نخستین‌بار قم در آستانه کسب مدال از مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا قرار دارد.
قم به دنبال کسب نخستین مدال از پاراتکواندو قهرمانی آسیا است
قم به دنبال کسب نخستین مدال از پاراتکواندو قهرمانی آسیا است
به گزارش قم نیوز، حمید نریمان امروز اظهار کرد: تقریبا هر ساله شاهد موفقیت ورزش قم در کسب نخستین مدال از رویدادهای مختلف میادین برون‌مرزی ورزش هستیم و خوشبختانه امسال نیز با داشتن یک ملی‌پوش در تیم اعزامی ایران به پیکارهای پاراتکواندو قهرمانی آسیا، این مهم در حال تحقق است.

وی اضافه کرد: در سال 1394 برای نخستین‌بار، قم به مدال نقره تیراندازی قهرمانی آسیا دست یافت و در سال 1395 نیز نخستین مدال برنز از جام جهانی فوتسال، مدال برنز از پومسه قهرمانی جهان و مدال برنز از سبک وکوتورین بازی‌‌های ساحلی قهرمانی آسیا با درخشش ورزشکاران شاخص این سه رشته نصیب ورزش قم شد.

رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: اکنون نیز برای نخستین‌بار قم صاحب سهمیه تیم ملی در پیکارهای پاراتکواندو قهرمانی آسیا شده و امیدواریم با درخشش محمدرضا شعبانی شاهد کسب نخستین مدال از این رقابت‌های آسیایی باشیم.

وی با بیان اینکه ملی‌پوش پاراتکواندو قم در ترکیب تیم ملی در شهر چانچئون کره‌جنوبی حضور دارد، اضافه کرد: ملی‌پوشان بعد از انجام آخرین تمرین آماده‌سازی خود برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز اوزان مختلف به مصاف حریفان می‌روند.

نریمان با بیان اینکه امسال سومین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا برگزار می‌شود، بیان کرد: در ترکیب تیم ‌ملی پاراتکواندو کشورمان سعید صادقیان‌پور و محمود جعفرزاده در وزن 42 کیلوگرم به میدان می‌روند و ملی‌پوش تکواندو قم یعنی محمدرضا شعبانی به همراه احمد نریمانی، سجاد جوانبخت، مهدی پور رهنما و اصغر عزیزی در وزن 44 کیلوگرم این رقابت‌ها برابر حریفان قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به هدایت این تیم توسط پیام خانلرخانی، در پایان اظهار کرد: با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو، هوگوپوشان سایر قاره‌ها نیز مجاز به شرکت در این رقابت‌ها هستند، ضمن اینکه امتیاز این مسابقات برای تکواندوکاران قاره آسیا G4 و برای تکواندوکاران سایر قاره‌ها G2 در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcja8ei.uqeymzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما