سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 7213
نیکوگفتار خبر داد:

برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان ورزش و جوانان

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه منابع و نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری نخستین المیپاد ورزشی کارکنان ورزش و جوانان خبر داد.
برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان ورزش و جوانان
به گزارش قم نیوز، محمدرضا نیکوگفتار اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت اعیاد فرخنده شعبانیه و به منظور ایجاد شادابی و نشاط و همچنین تقویت روحیه تعاون و همکاری بین کارکنان شاغل در اداره کل ورزش و جوانان استان قم برنامه‌ریزی برگزاری این همایش صورت گرفته است.

وی ادامه داد: المپیاد ورزشی کارکنان ورزش و جوانان برای نخستین بار برگزار می‌شود و برای کارکنان شاغل در این اداره کل و همسران و فرزندان آنها پیش‌بینی شده است که در رشته‌های مختلف ورزشی صورت خواهد پذیرفت.

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: رقابت در نخستین المپیاد ورزشی کارکنان ورزش و جوانان در هر دو بخش بانوان و آقایان انجام می‌شود که برای این منظور دو سالن را پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی ابراز داشت: بانوان کارمند و دختران و همسران کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در رشته‌های ورزشی آمادگی جسمانی، دارت، طناب کشی و بازی‌های همگانی برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نیکوگفتار بیان کرد: این در حالی است که آقایان ورزشکار و فرزندان آنها می‌توانند برای کسب عناوین برتر المپیاد ورزشی کارکنان ورزش و جوانان در رشته‌های فوتسال، طناب کشی، دارت، فوتبال دستی و مچ اندازی برای کسب موفقیت به رقابت بپردازند.

وی یادآور شد: این اداره کل سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم را برای برگزاری رقابت‌های ورزشی وِیژه بانوان شرکت کننده در نخستین المپیاد ورزشی کارکنان ورزش و جوانان در نظر گرفته است تا در چهار رشته ورزشی مشخص شده رقابت کنند.

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: همچنین سالن ورزشی دو هزار نفری مجموعه شهید حیدریان برای برگزاری رقابت‌های ورزشی آقایان حاضر در المپیاد ورزشی کارکنان ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برای ورزشکاران شرکت کننده در نخستین المپیاد ورزشی کارکنان ورزش و جوانان استان قم جوایز و هدایای نفیسی پیش بینی شده است که در مراسم پایانی این المپیاد به تیم‌ها و نفرات برتر اهدا خواهد شد.

نیکوگفتار خاطرنشان کرد: کارکنان علاقمند به شرکت در المپیاد ورزشی کارکنان ورزش و جوانان می‌توانند تا ۲۳ خرداد ماه آمادگی خود را برای حضور در این المپیاد اعلام کنند، ضمن اینکه رقابت در رشته‌های مختلف این المپیاد در روز جمعه بیست و ششم خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: کارکنان مایل به حضور در رقابت‌های نخستین المپیاد ورزشی کارکنان ورزش و جوانان می‌توانند برای ثبت نام بانوان به زهره فلاح کارشناس ورزش بانوان اداره کل و برای ثبت‌نام آقایان به اصغر دارابی از کارشناسان دفتر فنی این اداره کل مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.z8fbjh8wx9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما