دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 7680
مسوول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان قم تاکید کرد:

بازرسی از روند اجرای برنامه‌های ورزشی اوقات فراغت

قم نيوز : قم نیوز: مسوول بازرسی و پاسخگویی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم از نظارت جدی بر نحوه اجرای برنامه‌های ورزشی اوقات فراغت در تابستان سال جاری خبر داد.
بازرسی از روند اجرای برنامه‌های ورزشی اوقات فراغت
به گزارش قم نیوز، علی خواجه‌ امروز در حاشیه بازدید از روند اجرایی برنامه ورزشی طرح اوقات فراغت اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار کرد: با هیئت‌های ورزشی مختلف از جمله هیئت‌های پر مخاطب فوتبال، شنا ژیمناستیک و چندین رشته ورزشی دیگر هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و بر نحوه خدمات رسانی تمام مدارس و آکادمی‌ها و کلاس‌های آموزشی این رشته‌ها نظارت جدی انجام می‌شود.

وی ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین مواردی که در سال جاری به شدت مورد توجه بازرسی و پاسخگویی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم قرار دارد، موضوع مجوز مدارس و آکادمی‌های ورزشی سطح شهر است که در صورت نداشتن پروانه فعالیت از ادامه کار ممانعت می‌شود.

مسوول بازرسی و پاسخگویی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم اشاره کرد و بیان داشت: همچنین موضوع نرخ و شهریه‌ کلاس‌های آموزشی و مدارس ورزشی در طول برگزاری طرح‌های اوقات فراغت سال جاری با جدیت مورد توجه است.

وی خاطرنشان کرد: مدارس و کلا‌س‌های آموزشی باید در ارائه خدمات ورزشی در اوقات فراغت امسال از مربیانی استفاده کنند که دارای مدرک، تخصص و کارت مربیگری آن رشته ورزشی باشند و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

خواجه‌ بیاتی از باشگاه‌ها و مدارس ورزشی خواستار اجرای جدی خدماتی که در بنرها و بروشورهای تبلیغی اعلام می‌کنند به شهروندان شد و بیان کرد: در صورتی که هر یک از شهروندان در این خصوص شکایتی را به واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم ارائه کند، بلافاصله و در اسرع وقت به این تخلف رسیدگی می‌شود.

وی همچنین توجه مدیران باشگاه‌ها را به رعایت مسائل فرهنگی در حین اجرای برنامه‌های آموزشی جلب کرد و بیان داشت: موضوعاتی از قبیل حجاب و عفاف، بهداشت، امکانات و تجهیزات باید به شکلی جدی مورد توجه قرار گیرد.

مسوول بازرسی و پاسخگویی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: از مدارسی که در طول اجرای برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت تابستان سال جاری عملکرد قابل قبولی بر اساس رعایت آیتم‌های یاد شده، داشته باشند، تجلیل به عمل می‌آید.

وی یادآور شد: به منظور بازرسی و نظارت جدی بر نحوه اجرای برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت تابستان امسال، گروه‌های مختلفی تشکیل شده‌اند که در هر دو بخش آقایان و بانوان بر فعالیت مدارس و کلاس‌های آموزشی به صورت جدی نظارت خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.4qma2bqexla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما