يکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 5033
ریيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس:

شهادت می دهم لاريجانی و بنايی با پشتكار بالا در مجلس كار می كنند

قم نيوز : قم نیوز: ریيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس گفت: بنده به عنوان مسوول كميسيون برنامه و بودجه مجلس شهادت می دهم كه لاريجانی و حجت‌الاسلام بنايی براي بحث‌های كلان كشوری و حل مشكلات استان قم فوق‌العاده با ظرافت و دقت و پشتكار كار می كنند.
شهادت می دهم لاريجانی و بنايی با پشتكار بالا در مجلس كار می كنند
به گزارش قم نیوز، مهندس رضا عبداللهی در جمع زنجانی‌های مقیم قم اظهار كرد: در شرایطی كه اتحادیه اروپا و آمریکا برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی ایران از هر نوع تهدید و تحریمی استفاده می‌كند باید مجلس قدرتمندی داشته باشیم تا بتواند راهبرد درستی در برابر توطئه‌های دشمنان اتخاذ کند.

وی كه بعد از ناطق نوری نماینده نور، باسابقه‌ترین نماینده مجلس شورای اسلامی محسوب می‌شود گفت: مجلس قدرتمند نیازمند نمایندگان باتجربه و باسابقه است و هر چقدر تعداد افراد باتجربه و باسابقه در مجلس شورای اسلامی بیشتر باشد مملکت بهتر اداره می‌شود.

رییس مجمع نمایندگان استان زنجان تاكید كرد: افراد باتجربه که مسائل مملکت را از دریچه تحقیق و تفحص دیده باشند می‌توانند نسخه کارآمدی برای حل مشکلات کشور از جمله تورم، گرانی و بیکاری تجویز کنند.

عبداللهی حضور علی لاریجانی و حجت‌الاسلام علی بنایی در مجلس شورای اسلامی را موثر خواند و افزود: از زمانی که لاریجانی به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی انتخاب شد رشد و پیشرفت قم سرعت بیشتری به خود گرفت. حجت‌الاسلام بنایی نیز در بحث‌های کلان کشور و رسیدگی به مشکلات قم فوق‌العاده با ظرافت، دقت و پشتکار كار می‌كند.

وی عضویت حجت‌الاسلام بنایی در هیئت رییسه كمیسیون برنامه و بودجه را نشان دهنده لیاقت و شایستگی وی دانست و تاكید كرد: حجت‌الاسلام بنایی یكی از نمایندگان فعال و كوشای كمیسیون برنامه و بودجه هستند و محبت، تواضع و مهربانی ایشان زبانزد است.

رییس كمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاكید كرد: لاریجانی و حجت‌الاسلام بنایی در شناخت مسائل استان قم خبره هستند و من امیدوارم مردم قم از وجود این دو شخصیت برجسته بیشتر استفاده كنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.1qpa2bqx1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهدی
این حرف ها دروغ است
یک بار ندیدیم بنایی پشت تریبون برود

----
از رادیو گوش کنید هر روز.