شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 3193
لاریجانی:

کسانی که دغدغه مردم را دارند در انتخابات مشارکت کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه کسانی که دغدغه حقوق مردم و مسائل آینده کشور را دارند باید در انتخابات مشارکت کنند.
کسانی که دغدغه مردم را دارند در انتخابات مشارکت کنند
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی امروز در حاشیه ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، در خصوص وحدت اصولگرایان اظهار کرد: اینکه گروه‌های مختلف در انتخابات حضور داشته باشند امر مبارکی است و نباید در این زمینه دغدغه داشت.

وی تصریح کرد: حضور سلایق مختلف در انتخابات فی نفسه کار مبارکی است و همه کسانی که دغدغه حقوق مردم و مسائل آینده کشور را دارند باید در انتخابات مشارکت کنند حتی اگر به دنبال آن باشند که نظرات خود را به صورت مستقل بیان کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شرایط کنونی کشور باید افراد خبیر و کسانی که نگاه عمیق دارند در انتخابات شرکت کرده و نظرات خود را در کانون بزرگی مطرح کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید مراجع برای کاندیداتوری از قم گفت: مراجع تقلید در قم توصیه فرمودند که در این انتخابات از این حوزه شرکت کنم که در اینجا از حسن نظر آنها سپاسگزاری می‌کنم.

لاریجانی با تقدیر از گروه‌ها و اقشار مختلف مردم قم گفت: بسیاری از مسائل مطرح شده و تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته با بهره‌گیری از نظرات مردم بوده است.

وی با ذکر مثالی در این زمینه خاطرنشان کرد: اوایلی که در مجلس حضور یافتم در منطقه نیروگاه دیداری با قالیبافان داشتیم که منجر به این شد که مشکلات شناسایی شده و این ضرورت احساس شد که برای حل مشکل قالیبافان اقدام شود و در نهایت در این زمینه در مجلس نیز قانون‌هایی به تصویب رسید.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.wnxt23nzxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما