سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 50407
منبع : خبرگزاری فارس
ظهر امروز

مدیرکل جدید اعزام مبلغ سازمان اوقاف معرفی شد

قم نيوز : قم نیوز: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا شفیع‌زاده ظهر امروز طی مراسمی به ‌عنوان مدیرکل جدید اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی شد.
مدیرکل جدید اعزام مبلغ سازمان اوقاف معرفی شد
مدیرکل جدید اعزام مبلغ سازمان اوقاف معرفی شد
به گزارش قم نیوز، مراسم تودیع حجت‌الاسلام احمد شعبانی به عنوان مدیرکل سابق اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه و معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیع‌زاده به عنوان مدیر جدید این اداره‌کل ظهر امروز با حضور جمعی از روحانیون مبلغ در سالن همایش‌های مجتمع آموزشی و فرهنگی امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: اگر با دید دقیق اوضاع جهانی بررسی شود روشن است که امروز در عرصه جهانی دشمنان با روش‌های تبلیغی جدیدی که طراحی کرده‌اند و با سوء استفاده از رسانه‌ها با ناتوی جمعی و جهانی به شدت تفکر بشریت را نشانه گرفته‌اند تا تسلط در عرصه مدیریت داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی افزود: امروزه استکبار جهانی به ویژه صهیونیسم مانع اصلی در مقابل خود را اسلام ناب و قرآن می‌بینند به همین سبب درصدد مبارزه با آن هستند ولی با  برخی از کشورها که فقط داعیه اسلام را دارند کاری ندارد چراکه این کشورها در جهت اهداف آن‌ها گام برمی‌دارند.

همچنین مدیرکل سابق اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در مورد اهداف خود در بخش اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: در طول این سال‌ها تمام تلاش‌های بنده در راستای حفظ حریم اوقاف و اجرای قوانین در راستای حفظ شخصیت و جایگاه مبلغان که سربازان امام زمان(عج) هستند، بوده است.

حجت‌الاسلام احمد شعبانی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده از سوی معاونت فرهنگی این سازمان عنوان کرد: اعزام مبلغ سازمان اوقاف به اعتراف مراکز تبلیغی فرهنگی بعد از کار اجرایی و گفتمانی، از سطح بالایی برخوردار است و هر فعالیتی که در طول این چند سال محقق شده را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و مبلغان هستیم.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شفیع‌زاده مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: طی سال اخیر شاهد تحول‌های بزرگی در عرصه‌های فرهنگی هستیم که این تلاش‌های شبانه‌روزی را مرهون خدمت‌گذاران معاونت فرهنگی اوقاف هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfejdt.w6dxxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما