چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 50741
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته سوم لیگ برتر فوتسال

هیأت‌ قم به تاسیسات دریایی تهران باخت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال هیأت‌ قم در سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل میهمان خود تیم تاسیسات دریایی تهران تن به شکست داد.
هیأت‌ قم به تاسیسات دریایی تهران باخت
به گزارش قم نیوز‏، مسابقه تیم‌های فوتسال هیأت‌ قم و تاسیسات دریایی تهران یکی از دیدارهای حساس هفته سوم از نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور بود که شب گذشته در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و با برتری میهمان تمام شد.

این نخستین دیدار خانگی شاگردان ابوالفضل ثانی و محمد قاسمی در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور بود که برابر تهرانی‌های لیگ یعنی تاسیسات دریایی تهران به انجام رسید و در پایان نماینده قم با نتیجه چهار بر سه در خانه به حریف خود نتیجه را واگذار کرد تا فرصت کسب نخستین سه امتیاز این فصل را از دست بدهد.

دیدار هیأت‌ قم و تاسیسات دریایی تهران از سومین هفته لیگ بر‌تر در حضور نزدیک به دو هزار تماشاگر حاضر در سالن شهید جعفر حیدریان قم به انجام رسید و فوتسالیست‌های تیم هیأت قم با وجود بازی بسیار خوب و قابل قبولی که انجام دادند اما در پایان با اختلاف یک گل شکست خوردند.

در این دیدار ابتدا تیم تاسیسات دریایی تهران سه بار متوالی به گل رسید و از تیم فوتسال هیأت‌ قم پیش افتاد اما یک گل از فرهاد فلامرزی سبب شد تا در نیمه نخست بازی با نتیجه سه بر یک به نفع شاگردان وحید شمسایی به پایان برسد و نماینده قم به جبران نتیجه امیدوار بماند.

در نیمه دوم تیم هیأت قم یک گل دیگر توسط کاپیتان خود محمد کرمانی زد تا بازی سه بر دو شود اما گل مسلم اولاد قباد برای تیم تاسیسات دریایی تهران موجب شد تا حریف چهار بر دو جلو بیافتد و بدین‌ترتیب گل بعدی تیم هیأت قم توسط فلامرزی برای جبران باخت فایده‌ای نداشت و بازی 4 بر 3 به نفع میهمان تمام شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgqu9n.ak9zt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما