> مجموعه فرهنگی هاد آماده ارائه خدمات گسترده تر است | قم نیوز
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : 50822
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیر مجموعه فرهنگی هاد :

مجموعه فرهنگی هاد آماده ارائه خدمات گسترده تر است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مجموعه فرهنگی هاد از آمادگی این مجموعه برای حضور فعال تر در عرصه های علمی و پژوهشی اخلاق و تربیت حوزه خبرداد.
مجموعه فرهنگی هاد آماده ارائه خدمات گسترده تر است
مجموعه فرهنگی هاد آماده ارائه خدمات گسترده تر است
به گزارش قم نیوز، حجت‎الاسلام والمسلمین ناصری مدیر بنیاد علمی فرهنگی هاد ظهر امروز در  بازدید آیت الله اعرافی از این مجموعه، با ذکر این مطلب که این موسسه با حضور دلسوزان عرصه اخلاق و تربیت حوزه شکل گرفت، گفت: اصل هدف در این مجموعه با نیت خالص آغاز شد زیرا باید در این عرصه مجموعه‌های علمی و فعال حوزوی فعالیت داشته باشند؛ عرصه علوم تربیتی عرصه بسیار گسترده و وسیعی است و بسیاری نیز خود را در این زمینه صاحب نظر می‎دانند ولی تفاوت صاحب نظران واقعی تا کسانی که خود را صاحب نظر میدانند فراوان است.

مدیر بنیاد علمی فرهنگی هاد با اشاره به ساختار علمی و آموزشی این بنیاد و خروجی‎های آن بیان کرد: با تمام تلاش‎هایی که در این مجتمع انجام شده، ولی خروجی های این مجموعه به اندازه توانایی‎های علمی آن نیست زیرا عدم امکانات و اشتغالات گوناگون و گستردگی امور موجب شده که بسیاری از این توانایی‎ها به منصه نرسد.

وی گفت: توان مجموعه بسیار فراوان و بالاست و اگر حمایت‎های لازم انجام شود، می‎توانیم در بخش‎های مختلفی از جمله لایه های تربیتی و بخش‎های اخلاقی و معنویتی که مورد نیاز طبقات مختلف حوزوی و اجتماعی است فعالانه تر عمل کنیم.

حجت‎الاسلام والمسلمین ناصری در پایان تصریح کرد: تحقیق و پژوهش، تدوین، طبقه بندی و ارایه مباحث نظری و عملی در حوزه اخلاق و تربیت از جمله کارهای بسیار مهمی است که این مجموعه می‎توان در آنها اقدامات موثری داشته باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgx79n.ak9zx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما