پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : 50826
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس کميته امداد امام خميني خبر داد

امداد الكترونيك به طور جدي پيگيري مي‌شود

پرداخت بیش از 100 هزار فقره وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد
قم نيوز : قم نیوز: رئيس کميته امداد امام خميني گفت: امداد الكترونيك به طور جدي پيگيري مي‌شود، به عنوان مثال بايد فرهنگ‌سازي شود تا افراد صدقه خود را به صورت الكترونيك پرداخت كنند تا از هزينه‌هاي اضافي جلوگيري شود.
پرداخت بیش از 100 هزار فقره وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد/امداد الكترونيك به طور جدي پيگيري مي‌شود
پرداخت بیش از 100 هزار فقره وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد/امداد الكترونيك به طور جدي پيگيري مي‌شود
به گزارش قم نیوز، پرویز فتاح ظهر امروز در دیدار مدیران کمیته امداد امام خمینی با آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه رویکرد فرهنگی در کمیته امداد امام خمینی وجود دارد اظهار کرد: مرکز فرهنگی حضرت معصومه در منطقه نیروگاه ویژه دوره‌های آموزشی افراد زیر پوشش راه‌اندازی شده و چنین اقدامی در مشهد نیز صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اعزام 150 هزار نفر از افراد زیر پوشش برای زیارت امسال در برنامه قرار دارد که این افراد برای نخستین بار اعزام می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به مبحث قرض الحسنه در کمیته امداد گفت:‌ با راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه امداد، کار تسهیل شده؛ سال گذشته 90 هزار نفر در نوبت بودند ولی اکنون سرعت کار افزایش پیدا کرده است و تأکید داریم که پرداخت تسهیلات قرض الحسنه باشد و هر نوع پرداخت وام با سود ممنوع شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم همواره به کمیته امداد اعتماد داشتند و این اعتماد بهتر خواهد شد و آثار آن را در ماه مبارک مشاهده کردیم.

فتاح با اشاره به افزایش مستمری مددجویان گفت: افزایش این مستمری قابل توجه است و با پیگیری‌های صورت گرفته همت دولت و مجلس بر این قرار دارد که در ادامه میزان مستمری بهتر شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 100 هزار فقره وام اشتغال پرداخت شده است گفت:‌ امسال با همت مجلس می‌توانیم وام پرداختی را به بالغ بر 140 هزار مورد برسانیم تا افراد بتوانند به درآمدزایی برسند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم در زمینه توسعه اشتغال صورت می‌گیرد تا باری از دوش مردم برداشته شود و تلاش می‌شود در چارچوب احکام شرع اقدام شود.

وی با اشاره به همکاری و ارتباط با طلاب گفت: مددکاری اسلامی در این زمینه پیگیری شده که بسیار اثرگذار بوده و پیام‌های خوبی به همراه داشته است.

فتاح خاطرنشان کرد:‌ بیش از یک میلیون زن سرپرست خانوار، 200 هزار یتیم، 400 هزار دانش‌آموز، 72 دانشجو و 20 هزار بیمار صعب العلاج از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

وی عنوان کرد: تکریم خانواده‌ها در دستور کار قرار دارد و به مناطق محروم و مرزی اهمیت خاصی داده شده است تا به آنها رسیدگی شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد: امداد الکترونیک به طور جدی پیگیری می‌شود، بنابراین باید فرهنگ‌سازی شود تا افراد صدقه خود را به صورت الکترونیک پرداخت کنند تا از هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaianm.49nwu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما