سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 51023
منبع : روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم
مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قم خبر داد

بهره‌مندی واحدهاي توليدي از مشوق‌هاي بنياد شهيد

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قم مشوق‌هاي بنياد شهيد براي واحدهاي صنعتي با هدف بكار گيري نيروهاي ايثارگر و زیرپوشش اين بنياد را تشريح كرد.
بهره‌مندی واحدهاي توليدي از مشوق‌هاي بنياد شهيد
به گزارش قم نیوز، امیر طیبی نژاد با اشاره تفاهم‌نامه و همکاری نزدیک سازمان صنایع کوچک با بنیاد شهید اظهار کرد: براساس ماده 31 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، در صورتی که هر واحد صنعتی اقدام به استخدام و به‌کارگیری افراد ایثارگر و یا زیرپوشش بناید شهید کند از تشویقات و تسهیلات پیش بینی شده بهره‌مند می‌شود.

وی با مثبت ارزیابی کردن مشوق‌های اعلامی از سوی بنیاد شهید گفت: بسته تشویقی در نظر گرفته شده در کنار جنبه حمایتی از ایثارگران سبب ایجاد اشتغال پایدار، کمک به تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم پرداخت حق بیمه سهم کارفرما، پرداخت یارانه حقوق و دستمزد، وام و کاهش مالیات را بخشی از این مشوق‌ها عنوان کرد و افزود: مدیران واحدهای صنعتی می‌توانند با مراجعه به بنیاد شهید ضمن اطلاع از جزییات بسته تشویقی نسبت به اعلام نیاز و تامین نیروی انسانی متخصص خود اقدام کنند.

طیبی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود تفاهم نامه سازمان صنایع کوچک و بنیاد شهید را مد نظر قرار داد و بیان کرد: این تفاهم‌نامه به‌دنبال آن است تا با تعامل این دو نهاد ضمن بهره‌گیری از نقش ایثارگران در اقتصاد مقاومتی، به‌ عنوان بازوی کمکی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط  در زمینه‌های تامین نیروی مورد نیاز، آموزش رایگان نیروهای کار متخصص و ماهر و همچنین استفاده از تسهیلات مناسب اقدام کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaewnm.49n6u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما