سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 5112
با حضور استاندار قم صورت گرفت؛

دیدار اعضای ستاد انتخابات با آیت الله مکارم شیرازی

قم نيوز : قم نیوز: استاندار و اعضای ستاد انتخابات قم با آیت الله ناصر مكارم شیرازی از مراجع عظام تقلید دیدار كردند.
دیدار اعضای ستاد انتخابات با آیت الله مکارم شیرازی
به گزارش قم نیوز، استاندار قم دراین دیدار  گزارشی از روند برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دراین استان را ارایه كرد.

حجت الاسلام محمدحسین موسی پور  با بیان اینكه تمامی مراحل اجرایی انتخابات درقم از ابتدا تاكنون درچارچوب قانون و با كمال آرامش پشت سر گذاشته شده است اظهار داشت: با سازوكارهای قانونی پیش بینی شده برای حضور ناظران، بازرسان و نمایندگان كاندیداها و از سوی نهادهای نظارتی در شعب اخذ رأی، سلامت انتخابات تضمین شده است.

استاندار قم با اشاره به نظرسنجی های انجام شده شده، مبنی بر حضور بیش از ۷۰ درصد مردم در انتخابات تصریح كرد: در شرایط حساس كنونی كشور، برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت مضاعفی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم ،وی در ادامه افزود: معاندان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دلسرد كردن مردم و كم كردن مشاركت در برگزاری انتخابات مجلس توطئه ها و دسیسه های بیشماری را طراحی كرده اند، اما حضور پرشور و حماسی مردم این نقشه های شوم را خنثی می سازد.

موسی پور خاطرنشان كرد: با برنامه ریزی ها و اقدامات گسترده، همه شرایط و زمینه ها برای برگزاری هرچه باشكوهتر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شده و امیدواریم مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی خود در انتخابات، كشور را از توطئه های دشمنان مصون سازند.

دراستان قم ۵۰۱ شعبه اخذ رای پیش بینی شده و بیش از ۹ هزار نفر از نیروهای مردمی بطور مستقیم در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان قم مشاركت دارند.

دراین دوره از انتخابات ، ۴۵ نامزد انتخاباتی از استان قم برای كسب سه كرسی مجلس رقابت می كنند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۲ اسفندماه همزمان در سراسر كشور برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.6nmk49n6u5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما