سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 5125
موسی پور:

مقدمات برگزاری انتخابات با شکوه در قم فراهم شده است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم و اعضای ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان قم با آیت‌الله‌هاشمی شاهرودی دیدار کردند.
مقدمات برگزاری انتخابات با شکوه در قم فراهم شده است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد حسین موسی‌پور در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اجرایی انتخابات گفت: تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در قم فراهم شده است.

وی با بیان اینکه مراحل اجرایی انتخابات در استان در چارچوب قانون و بر اساس برنامه زمانبندی ابلاغی از وزارت کشور انجام شده است، افزود: به فضل الهی و با مشارکت و حضور گسترده مردم، انتخابات باشکوهی در کشور و استان قم برگزار خواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه بیش از ۹ هزار نفر مسوولیت اجرای انتخابات در استان را عهده دار هستند، بیان داشت: هدف اصلی مجریان و دست اندرکاران انتخابات، فراهم کردن زمینه‌های برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی، پرشور و با نشاط بوده و برای تحقق این مهم همه گروه‌ها، احزاب، کاندیداها و فعالان سیاسی باید یاری‌گر مسوولان باشند.

وی به توطئه‌های دشمنان برای کمرنگ کردن جلوه‌های حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: مردم استان قم همگام با مردم هوشیار ایران اسلامی با حضور گسترده و شور آفرین خود در پای صندوق‌های رای، ضمن خلق حماسه دیگری توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.

وی با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای فراهم کردن زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، از تشکیل سلسله جلسات و نشست‌های توجیهی با گروه‌های مرجع و موثر در ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی در قم خبر داد و افزود: با همه احزاب، گروه‌ها، اقشار و تشکل‌های موثر در جلب مشارکت جلسات و نشست‌های خوبی برگزار شده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.w8nbjh8zn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما