چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 51396
منبع : خبرگزاری فارس
پنجم مرداد در هفته پنجم ليگ برتر فوتسال انجام مي‌شود

آتليه‌طهران قم به دنبال سومين پيروزي در جدال با مس سونگون

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال آتليه‌طهران قم در تلاش براي كسب سومين پيروزي خود از فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور اين هفته برابر مس سونگون صف‌آرايي مي‌كند.
آتليه‌طهران قم به دنبال سومين پيروزي در جدال با مس سونگون
به گزارش قم نیوز، اگر چه اتفاقات پیش از آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران چندان بر وفق مراد مدیریت، مربیان و بازیکنان تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم نبود اما نتایج هفته‌های اخیر این مسابقات مطابق انتظار آنها رقم می‌خورد و نماینده فوتسال قم هم اکنون جزو تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی است.

این در حالی است که آتلیه‌طهران قم بعد از یک سال حضور در مسابقات لیگ دسته دوم و دو فصل بازی در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، توانست به عنوان نایب‌قهرمان فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کند و دومین نماینده قم در این سطح از رقابت‌های باشگاهی شود.

آتلیه‌طهران قم با هدایت سیدوحید غیاثی یکی از موفق‌ترین بازیکنان تاریخ فوتسال قم به لیگ برتر صعود کرد و با هدایت همین مربی هم اکنون از سه بازی خود در لیگ نوزدهم، دو پیروزی و یک تساوی در کارنامه دارد و بدون باخت روند رو به پیشرفتی را در جمع بالانشین‌های جدول لیگ برتر ادامه می‌دهد.

نماینده فوتسال قم در هفته نخست رقابت‌ها به دلیل لغو مسابقه با مقاومت قرچک به میدان نرفت اما در هفته دوم توانست لبنیات ارژن فارس را در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم با نتیجه سه بر دو شکست بدهد و در میهمانی هفته سوم برابر پارسیان شهر قدس دو بر دو مساوی کرد.

اما برتری چهار بر دو در مسابقه سخت و نفس‌گیر خانگی هفته چهارم لیگ برتر برابر فرش‌آراء مشهد که با درخشش بازیکن جویای نامی همچون سعید قلندری و دو گل ارزشمند وی برای آتلیه‌طهران قم به دست آمد، نماینده قم را با هفت امتیاز به رتبه پنجم جدول برده و این تیم با انگیزه بسیار بالا این هفته برابر مس سونگون مدعی چند فصل اخیر بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران به میدان می‌رود.

اسامی داوران دیدار حساس مس سونگون ورزقان و آتلیه‌طهران قم در حالی معرفی شد که این بازی‌ عصر پنجمین روز مرداد در سالن شهید پورشریفی تبریز به انجام می‌رسد و این دیدار را مجید اکبری، فرزین صالح، مصطفی کرد و مهدی کرد   قضاوت می‌کنند، ضمن اینکه ناظر بازی صدرالدین موسوی است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcd9s0k.yt0fn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما