دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : 51657
منبع : خبرگزاری فارس
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم خبر داد

صدور مجوز ایجاد مرکز نوآوری در دانشگاه صنعتی قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم گفت: وزارت علوم مجوز مرکز نوآوری این دانشگاه را صادر کرد و این مرکز نخستین مرکز نوآوری در سطح دانشگاه‌های استان قم به شمار می رود.
صدور مجوز ایجاد مرکز نوآوری در دانشگاه صنعتی قم
صدور مجوز ایجاد مرکز نوآوری در دانشگاه صنعتی قم

به گزارش قم نیوز، محمد فدایی امروز با اشاره به وضعیت دانشگاه صنعتی قم در زمینه ارتباط با صنعت اظهار کرد: این دانشگاه فعالیت‌های خوبی را در زمینه ارتباط با صنعت داشته و در دانشگاه صنعتی قم دبیرخانه استانی ارتباط با صنعت مستقر شده است.

وی با بیان اینکه وزارت علوم مجوز مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی قم را صادر کرد گفت: این مرکز نخستین مرکز نوآوری در سطح دانشگاه‌های استان قم بوده و وظیفه آن سرعت دادن به مرحله تبدیل ایده به فناوری در دانشگاه است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم با بیان اینکه ایجاد مرکز نوآوری یک کار جدید در استان قم بود افزود: دانشگاه‌هایی در جهان که در زمینه ارتباط با صنعت موفق بودند، معاونت نوآوری داشتند، حتی در کشور کره جنوبی وزیری برای نوآوری وجود دارد.

فدایی با اشاره به وضعیت نانو در دانشگاه صنعتی قم اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر هفتمین دوره مسابقه ملی نانو در این دانشگاه برگزار شد و دبیرخانه استانی نانو در دانشگاه صنعتی قم قرار دارد، اخیرا این دانشگاه به عنوان کارگروه برتر نانو انتخاب شد و از ستاد ویژه فناوری نانو جایزه گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد نانوی کشور به دنبال کار ترویجی است و این ستاد فعالیت دانشگاه‌ها، ارگان‌ها و مراکز تخصصی مختلف را در زمینه نانو  مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcd590k.yt0fk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما