سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 51688
منبع : خبرگزاری فارس
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم خبر داد

افتتاح آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی قم تا پایان تابستان

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم گفت: امیدوار هستیم که آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه تا پایان تابستان امسال افتتاح شود.
افتتاح آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی قم تا پایان تابستان
به گزارش قم نیوز، محمد فدایی در قم با اشاره به جذب اعضای جدید هیأت علمی در دانشگاه صنعتی قم اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر چند عضو هیأت علمی جدید برای این دانشگاه جذب شدند و تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی قم به حدود 56 نفر رسیدند.

وی ادامه داد: روند جذب اعضای جدید هیأت علمی در دانشگاه صنعتی قم ادامه دارد و به دنبال این هستیم که تعداد اعضای هیأت علمی این دانشگاه در افق 1400 به 90 نفر برسند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم افزود: آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه در حال راه اندازی است، این آزمایشگاه در حال ساخت است و وسایل موردنیاز آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی قم را خریداری کردیم.

فدایی با اشاره به زمان افتتاح آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی قم اظهار کرد: امیدوار هستیم که این آزمایشگاه تا پایان تابستان امسال افتتاح شود، بیشتر دستگاه‌های خریداری شده برای آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی قم در حوزه‌های نانو و محیط زیست هستند.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم که وضعیت دانشگاه صنعتی قم از لحاظ مباحث آموزشی و پژوهشی بهتر شود و رتبه این دانشگاه در کشور ارتقا پیدا کند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم در پایان خاطرنشان کرد: در این دانشگاه در حوزه‌های مختلف کار می‌شود تا دانشگاه صنعتی قم بتواند گام‌های خوبی را در زمینه آموزش عالی بردارد و بتواند از لحاظ کمی و کیفی ارتقا پیدا کند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdch6-nm.23nz6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما