چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 51717
منبع : خبرگزاری فارس
معاون روابط عمومی سپاه استان قم عنوان داد

کسب رتبه پنجم توسط خبرگزاری بسیج قم/ خبرنگاران بسیجی به سمت اخبار جریان‌ساز حرکت کنند

قم نيوز : قم نیوز: معاون روابط عمومی سپاه استان قم گفت: در سال 95 بر اساس ارزیابی‌ها خبرگزاری بسیج در استان قم به عنوان رتبه پنجم میان استان‌های مختلف کشور انتخاب شده است.
کسب رتبه پنجم توسط خبرگزاری بسیج قم/ خبرنگاران بسیجی به سمت اخبار جریان‌ساز حرکت کنند
به گزارش قم نیوز، علی تقوایی سه شنبه شب در مراسم تودیع و معارفه معاون روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم که در حسینیه این ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، با اشاره به اینکه روزانه از برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج و سپاه در استان قم اخبار مختلفی تولید می‌شود، اظهار کرد: باید به سمت تولید خبرهای مفید و جریان‌ساز حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه استان قم یکی از استان‌های تک شهر کشور است، عنوان کرد: با توجه به اینکه استان‌های مختلف کشور نواحی و حوزه‌های متعدد و امکانات بسیاری را در اختیار دارند و نمی‌توانیم وضعیت قم را با آنها مقایسه کنیم اما در سال 95 بر اساس ارزیابی‌ها خبرگزاری بسیج در استان قم به عنوان رتبه پنجم میان استان‌های مختلف کشور انتخاب شده است.

معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: در ناحیه امام حسین(ع) برای انعکاس اخبار و فعالیت‌ها عملکرد مطلوبی را شاهده بوده‌ایم به همین علت فعالیت‌های این ناحیه را به عنوان الگویی در میان دیگر نواحی معرفی کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه خبرگزاری بسیج در استان قم باید به سمت خبرهای سیاسی و اجتماعی حرکت کند، عنوان کرد: مسؤولان نمایندگی ولی فقیه، معاونان روابط عمومی و خبرنگاران افتخاری ناحیه امام حسین(ع) اهتمام جدی نسبت به موضوع اطلاع‌رسانی و خبر دارند که این اهتمام قابل تقدیر است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdca00nm.49n6615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما