پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۴:۰۳
کد مطلب : 5172
::روی خط انتخابات::

تلاش شرکت گاز استان قم برای کم‌رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات مجلس

قم نيوز : قم نیوز: وقتی قرار است مردم دست به انتخاب مهمی بزنند‌‌، باید ذهنشان در آرامش باشد و مسائل بیرونی به آن فشار نیاورد. برای همین در آستانه انتخابات دستگاه‌های اجرایی سعی می‌کنند با مردم با رأفت بیشتری برخورد کنند تا با فراغ بال به انتخاب اصلح بپردازند. اما در این میان به نظر می‌رسد اداراتی مانند شرکت گاز استان قم در انتخابات مجلس نهم در جهت عکس قدم بر می‌دارند.
تلاش شرکت گاز استان قم برای کم‌رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات مجلس
به گزارش قم نیوز، شرکت گاز استان قم در اقدامی نادرست که ناشی از بی‌سلیقگی و بی‌توجهی مدیران آن به مشکلات مردم و مسائل روز جامعه است، در آستانه انتخابات مجلس نهم و در حالی که مردم قم در یکی از سردترین زمستان‌های سال‌های اخیر قرار دارند، به قطع انشعاب مشترکینی که حتی یک دوره قبض خود را نپرداخته‌اند، اقدام کرده است.

براساس پی‌‌گیری‌های خبرنگار قم نیوز، روابط عمومی شرکت گاز استان قم ضمن تایید این نکته آن را به گردن پیمانکار انداخت و در عین حال به طور ضمنی انجام این کار را تایید کرد. در واقع برای روابط عمومی شرکت گاز استان قم مشارکت مردم در انتخابات مجلس نهم از اهمیت خاصی برخوردار نبود که نسبت به پی‌گیری این مساله اقدام کند.

دفتر مدیر کل شرکت گاز استان قم نیز اگر چه برخورد بهتری با خبرنگار قم نیوز که پی گیر این بی سلیقگی شرکت گاز بود،‌ انجام داد اما ما را به معاونت عملیات و بهره‌برداری پاس داد ته به جای مدیرکل اداره گاز استان قم، معاون ایشان پاسخ گوی علت این بی سلیقگی در قطعی گاز مشترکین باشد.

در ادامه پی‌گیری قم نیوز، از ورای گفتگو با شخص پاسخگو در معاونت عملیات و بهره‌برداری شرکت گاز استان قم، مشخص گردید که این شرکت براساس ابلاغیه‌ای از تهران نسبت به این کار نادرست اقدام کرده است. مساله‌ای که شخص پاسخ‌گو در معاونت عملیات و بهره‌برداری حاضر به تایید یا تکذیب آن شد. در عین حال مشخص گردید که از یک ساعت قبل، یعنی از زمان تماس نخست خبرنگار قم نیوز با روابط عمومی اداره گاز قم، به پیمانکار ابلاغ شده است که دست از قطع گاز به طور موقت بکشد.

این سوال مطرح است که اگر چه فعالیت قطع مشترکین بدهکار باید انجام شود و انتخابات تنها چند روزی در آن وقفه می اندازد اما اساسا قطع گاز بدون هیچ اخطار قبلی ای براساس کدام قانون است؟ کاری که حتی با موازین شرعی هم سازگار نیست چرا که اسلام فشار آوردن به خانواده اشخاص را نفی می کند و حتی امام راحل نیز دستور داده بودند که در قطع خدمات ضروری مردم با تامل برخورد شود.

انتهای پیام /۱۰۱
https://qomnews.ir/vdcg.u9nrak9qxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب شما هم مطلب صحيحي نيست. يعني اينكه فقط به خاطر اينكه اين مشتركين رايشان را بگيريم به شركت گاز انتقاد مي كنيد. چرا در مواقع ديگر به شركت گاز يا شركتهاي خدماتي ديگر مثل مخابرات و.. انتقاد نمي كنيد؟! آيا اين استفاده ابزاري از مردم نيست؟!
مجتبی
بهتر است خبرنگار حدا قل سوادی داشته باشد تا بداند که شرکت مدیر عامل دارد نه مدیر کل و بعد از تماس با شرکت گاز باز هم متوجه نشده بنابراین بقیه پی گیری و جواب های دریافتی ایشان هم به همین صورت عامیانه و غیر تخصصی است و نمی توان اعتماد کرد.

----
وقتی کسی به این فرد دسترسی ندارد و در برج عاج خویش نشسته است و مردم از سرما می لرزند، مدیر عامل یا مدیرکل بودنش فرقی ندارد. شما هم به نظر می رسد که این قدر اطلاعات دارید وابستگی خوبی با این مدیرکل یا مدیرعامل بی توجه به وضع مردم دارد، دارید.
محمد
به نظرمن اين خبرنگارخودش بسيار بي سيلقه بوده كه معلوم نيست با كدوم مقام ارشد اين دستگاه دولتي صحبت كرده كه اين نظرات بي شرمانه را نوشته است.

----
بی شرمی قطع گاز مردم در زمستان است. دقت کنید در به کار بردن الفاظ.