پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 51775
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه یک قم خبر داد:

افزایش سطح کیفی خدمات رسانی به شهروندان

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه یک قم گفت: بیشتر اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت شهری منطقه ، با هدف بالا بردن سطح کیفی خدمات رسانی و افزایش ضریب ایمنی می باشد و تمام سعی ما بر این است تا رضایت حداکثری شهروندان را بدست آوریم.
افزایش سطح کیفی خدمات رسانی به شهروندان
افزایش سطح کیفی خدمات رسانی به شهروندان
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به انعقاد قرارداد و پیمان‌های منعقده در سطح منطقه یک، گفت: پیمان هایی که در منطقه منعقد شده است در حوزه های مختلف اعم از خدمات شهری، فضای سبز و محیط زیست، فنی و عمرانی و ترافیکی می باشد.

شهردار منطقه یک قم افزود: یکی از حوزه هایی که در این زمینه اهمیت دارد، حوزه فضای سبز و محیط زیست میباشد و با توجه به زائرپذیری و استفاده شهروندان در ایام خاص و در طول سال از بوستان های سطح منطقه توجه ویژه ای به این بخش شده است.

اصفهانیان مقدم بیان داشت: در این قالب پیمان هایی نظیر بهسازی بوستان ها، ایجاد و احداث سرویس های بهداشتی و سایر تسهیلات رفاهی مورد نیاز شهروندان، کاشت فضای سبز و احداث بوستان های جدید منعقد شده است.

وی همچنین اعلام داشت: با توجه به اینکه سرانه فضای سبز منطقه در سال گذشته پیشرفت خوبی داشته و از 6.5 متر مربع برای هر نفر به 7.5 متر مربع افزایش یافته و تعدادی بوستان محلی جدید نیز به این سرانه افزوده خواهد شد، تمام سعی مدیریت شهری منطقه بر این است تا بهترین محیط را برای رفاه حال شهروندان فراهم آورد.

شهردار منطقه یک قم حوزه خدمات شهری و محیط زیست را از دیگر حوزه های دخیل در این پیمان ها نام برد و افزود: سعی شده است که در پیمان های منعقد شده بهترین خدمات و بیشترین کیفیت مد نظر قرارگیرد.

اصفهانیان مقدم تصریح کرد: بیشتر اقدامات در این حوزه جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات رسانی و افزایش ضریب ایمنی سطح منطقه می باشد و می‌توان به عنوان موردی به ترمیم و اصلاح پل های فلزی و لایروبی انهار روبسته اشاره کرد.

وی در ادامه بیان داشت: در حوزه فنی و عمرانی و امور زیر بنایی و ترافیک نیز اقداماتی انجام خواهد شد که می توان به احداث و تکمیل شبکه معابر جدیدی از قبیل بلوار حکیم، محتشم کاشانی، فاز سوم شهید روحانی، جدول گذاری های سطح منطقه، اصلاح جداول رفوژ وسط بلوار ها ،نرده گذاری و ایمن سازی معابر، ساخت و اجرای تابلو های هدایت مسیر و ... اشاره نمود.

شهردار منطقه یک قم بیان داشت: تمام دقت لازم به کار گرفته شده تا پیمانکاران ذی‌صلاح با بهترین کیفیت کار در این منطقه مشغول به فعالیت شوند تا بتوانیم به یاری خداوند و مشارکت و همکاری شهروندان، فضایی در خور شان ساکنین، مجاورین و زائرین حرم کریمه اهل بیت(س) را ایجاد نماییم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcenf8n.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما