شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : 51849
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

تمام آبنماهای منطقه دو ایمن می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: ۱۱ آبنما برای ایمن سازی در منطقه دو وجود دارد که چهار آبنما ایمن سازی شده و هفت آبنمای باقی مانده تا پایان سال ایمن می‌شوند
تمام آبنماهای منطقه دو ایمن می‌شوند
تمام آبنماهای منطقه دو ایمن می‌شوند
به گزارش قم نیوز، پیام جوادیان با اشاره به وضعیت ایمن‌سازی بوستان‌های شهر قم، اظهار کرد: پروژه ایمن‌سازی و استانداردسازی بوستان‌های شهر از اوایل سال گذشته آغاز شده و تاکنون توانسته‌ایم در قالب آن بخش عمده بوستان‌هایی که مشکلات اساسی داشته‌اند را ایمن کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به مشکلات متعددی که در پی ناایمن بودن بوستان‌ها ممکن است برای شهروندان رخ دهد، خاطرنشان کرد: در همین راستا برای کاهش خطرات در فضاهای عمومی شهری این پروژه تعریف شده است.

جوادیان با بیان اینکه فاز سوم پروژه "اصلاح و ایمن سازی تاسیسات روشنایی بوستان‌ها" با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان از ابتدای سال 96 آغاز شده است، گفت: تا پایان سال حدود 70 بوستان ها از نظر سیستم روشنایی اصلاح و ایمن سازی خواهد شد.

وی بیان کرد: فازهای اول و دوم پروژه اصلاح و ایمن سازی روشنایی بوستان‌ها در سال گذشته با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد تومان انجام و سیستم روشنایی بیش از 190 بوستان در سطح مناطق هشتگانه اصلاح و ایمن سازی شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgy79n.ak9qt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما