يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 51888
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌‌‌ فوتبال استان قم:

آینده فوتبال قم با پرورش استعدادها درخشان است

قم نيوز : قم نیوز: مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌‌‌ فوتبال استان قم گفت: آینده فوتبال قم با توجه به پرورش استعدادهای این رشته درخشان و امیدوار کننده است.
آینده فوتبال قم با پرورش استعدادها درخشان است
به گزارش قم نیوز، مهدی عمویی در قم، اظهار کرد: کیفیت بالای سه روز برگزاری پنجمین فستیوال استعدادهای مدارس فوتبال در قم ثابت کرد که کارهای بسیار خوبی از رده‌های پایه در فوتبال قم در حال انجام است که همگان را به آینده امیدوار می‌کند.

وی افزود: بعد از برگزاری این فستیوال که با حضور بیش از پانصد فوتبال‌آموز از مدارس مختلف فوتبال قم انجام شد، اکنون کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌‌‌ فوتبال استان قم برای برگزاری لیگ رده سنی نونهالان زیر 13 سال فوتبال قم برنامه‌ریزی کرده است.

عمویی با بیان اینکه لیگ نونهالان با حضور تعداد 16 تیم برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی شروع بازی‌های لیگ زیر 13 سال نونهالان فوتبال قم از تمام تیم‌های شرکت کننده خواسته‌ایم که پیش‌بینی لازم برای جمع‌آوری مدارک و تهیه آلبوم تیم‌های خود را انجام بدهند.

وی خاطرنشان کرد: واریز مبلغ ورودی مسابقات، گواهی اشتغال به تحصیل عکس‌دار، کارت بیمه ورزشی، یک قطعه عکس مشابه آلبوم برای صدور کارت بازی از جمله مدارکی است که مسوولان تیم‌ها باید ارائه کنند، ضمن اینکه هر تیم امکان معرفی 25 بازیکن را دارد.

مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌‌‌ فوتبال استان قم تصریح کرد: تنها بازیکنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1383 به بعد امکان عضویت در ترکیب تیم‌ها را دارند، ضمن اینکه تیم‌ها فقط تا هفته سوم در صورت خالی بودن لیست خود فرصت اضافه کردن بازیکن جدید را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه رقابت‌های لیگ نونهالان زیر 13 سال قم با حضور 9 بازیکن در ترکیب هر تیم برگزار می‌شود، اضافه کرد: زمان بازی 25 دقیقه با 10 دقیقه استراحت بین نیمه است، تعداد بازیکنان هر بازی نیز که وارد لیست می‌شود 18 نفر پیش‌بینی شده و از حضور بازیکنان اضافی ممانعت می‌شود.

عمویی با بیان اینکه تعداد تعویض 6 نفر است، خاطرنشان کرد: سه تعویض در نیمه نخست و سه تعویض در نیمه دوم انجام می‌شود و در صورت عدم استفاده از تعویض‌های نیمه نخست، فقط سه تعویض نیمه دوم قابل انجام است و مسابقات نیز از روز بیستم مرداد ماه آغاز خواهد شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjooei.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما