دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 51960
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌‌‌ تیراندازی استان قم:

حریفان قم در لیگ برتر تیراندازی ایران مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌‌‌ تیراندازی استان قم از مشخص شدن حریفان تیم تیراندازی نظام‌مهندسی ساختمان قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ایران خبر داد.
حریفان قم در لیگ برتر تیراندازی ایران مشخص شدند
حریفان قم در لیگ برتر تیراندازی ایران مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، حسین مهره‌ساز امروز اظهار کرد: با نتایج بسیار خوبی که تیراندازان قم در مسابقات فصل قبل لیگ دسته اول تیراندازی مردان ایران کسب کردند، خوشبختانه برای نخستین‌بار مجوز صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور نصیب تیراندازی قم شد.

وی ادامه داد: صعود به لیگ برتر تیراندازی ایران نشان از پیشرفت، توانمندی و استعداد بالای تیراندازی و تیراندازان قم دارد و همانگونه که تیراندازان قم در مسابقات قهرمانی کشور، پیکارهای آزاد تیراندازی ایران و انتخابی تیم‌های ملی عملکرد خوبی دارند، در لیگ برتر نیز خواهند درخشید.

رئیس هیأت‌‌‌‌ تیراندازی استان قم در ادامه به حریفان تیم نظام‌مهندسی ساختمان قم در فصل 1396 لیگ برتر تیراندازی اشاره و عنوان کرد: دوره جدید مسابقات لیگ برتر با حضور تیم‌های مقاومت تهران، هیأت‌‌‌‌ سمنان، نیروی زمینی، شرکت ملی حفاری، هیأت‌‌‌‌ کرمان، نظام‌مهندسی ساختمان قم، پاس قوامین و ارتش برگزار می‌شود.

وی یاد آور شد: در سال 1395 تیم تیراندازی نظام‌مهندسی ساختمان به نمایندگی از قم و به عنوان دارنده مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ استانی این رشته در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور حضور یافت.

وی ادامه داد: در ترکیب تیم تیراندازی نظام‌مهندسی ساختمان قم جمعی از بهترین‌ها و چهره‌های شاخص این رشته در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی به میدان رفتند و به لطف خدا و با همت و تلاشی که تک تک آنها داشتند، برای نخستین‌بار تیراندازی قم را به لیگ برتر ایران بردند.

دبیر هیأت‌‌‌‌ تیراندازی استان قم اضافه کرد: عملکرد بسیار خوبی را از تیراندازان تیم نظام‌مهندسی ساختمان در فصل قبل رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شاهد بودیم و در نهایت نماینده قم به عنوان یکی از دو تیم شاخص این لیگ مجوز صعود به دسته برتر را کسب کرد.

وی در ادامه به زمان اندک تا آغاز رقابت تیراندازان قم در فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: جلسه قرعه‌کشی یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی مردان ایران با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی و مربیان و سرپرستان تیم‌ها برگزار شد تا هماهنگی‌های لازم برای شروع این لیگ از روز دوم شهریور انجام شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawonm.49n6i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما