پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : 8010

6 نماینده قم برای صعود به لیگ برتر کشور تیراندازی می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت تیراندازی استان قم گفت: شش تیرانداز قمی در ترکیب تیم‌های تفنگ بادی و تپانچه بادی هیئت قم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با حریفان رقابت می‌کنند.
6 نماینده قم برای صعود به لیگ برتر کشور تیراندازی می‌کنند
به گزارش قم نیوز، حسین مهره‌ساز اظهار کرد: پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور نخستین هفته از مسابقات دور رفت خود را پیش رو دارد و تیراندازان قمی در تلاش برای صعود به لیگ برتر با حریفان رقابت می‌کنند.

وی افزود: در ترکیب تیم اعزامی هیئت تیراندازی قم به پیکارهای هفته نخست از دور رفت مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور شش تیرانداز حضور دارند که در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با حریفان مسابقه می‌دهند.

رییس هیئت تیراندازی استان قم ابراز داشت: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی کشورمان، پیکارهای هفته آغازین از نیم فصل نخست این مسابقات به میزبانی هیئت تیراندازی استان سیستان و بلوچستان به انجام می‌رسد.

وی عنوان داشت: تیراندازان شرکت‌کننده در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی کشور در حالی در پیکارهای هفته اول به میزبانی شهر زاهدان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که رقابت‌های هفته‌های آتی نیز به میزبانی هر یک از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول برگزار خواهد شد.

مهره‌ساز اضافه کرد: در ترکیب تیم اعزامی هیئت تیراندازی قم به رقابت‌های هفته نخست در رشته تفنگ بادی هادی غرباقی، علی‌اصغر کلهر و محمد ستاری حضور دارند که هر سه تیرانداز از چهره‌های آینده دار این رشته ورزشی در قم به شمار می‌روند.

وی ابراز داشت: همچنین در ترکیب تیم تپانچه بادی تیم هیئت تیراندازی قم محمود جعفر غفار، امیرحسین متوسل و علی محمدی عضویت دارند که رقابتی سخت با حریفان مطرح شرکت‌کننده در لیگ دسته اول برگزار خواهند کرد.

رییس هیئت تیراندازی استان قم که مسوولیت سرپرستی تیم اعزامی هیئت قم به مسابقات این هفته را نیز بر عهده دارد، با اشاره به حضور محمدجواد متقیان نژاد در راس کادر فنی تیم هیئت تیراندازی قم، عنوان داشت: این تیم امسال با جدیت به دنبال صعود به لیگ برتر کشور است.

وی اظهار داشت: مسابقات امسال لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور در بخش مردان با شرکت هشت تیم مدعی صعود به لیگ برتر به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد و تیم هیئت قم نیز در دو رشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود.

مهره‌ساز به برنامه رقابت تیم هیئت قم در هفته نخست این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: در مسابقات این هفته پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور که روز جمعه بیست و سوم تیر ماه برگزار خواهد شد تیم قم در حالی به مصاف تیم فارس می‌رود که در حال حاضر وضعیت تیم از نظر آمادگی به شکلی است که می‌تواند هیئت تیراندازی قم را در بین مدعیان صعود به رقابت‌های لیگ برتر قرار بدهد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.6nak49nww5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما