يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 7299
رییس هیئت تیراندازی استان قم خبر داد:

برگزاری آموزش تیراندازی با تفنگ و تپانچه در قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت تیراندازی استان قم از برگزاری آموزش رایگان رشته‌های تفنگ و تپانچه در قم خبر داد.
برگزاری آموزش تیراندازی با تفنگ و تپانچه در قم
به گزارش قم نیوز، حسین مهره‌ساز اظهار کرد: تیراندازی با توجه به قدمت و سابقه‌ای که در بین ورزش‌های فعال در قم دارد، از جمله رشته‌های ورزشی موفق محسوب می‌شود و تلاش مجموعه هیئت نیز ادامه روند موفقیت در این رشته ورزشی است.

وی ادامه داد: در کنار اهداف و برنامه‌هایی که برای رشد و ارتقای جایگاه این رشته ورزشی در قم و کشور داریم، توجه ما به امر آموزش نیز جزو اولویت‌های مهم در هیئت تیراندازی استان قم است تا علاقمندان به تیراندازی از سنین پایه آموزش حرفه‌ای این رشته را فرا گیرند.

رییس هیئت تیراندازی استان قم ادامه داد: به همین دلیل کلاس‌های آموزشی هیئت تیراندازی استان قم در تابستان سال جاری و در قالب برنامه‌های اوقات فراغت به صورت رایگان برای عموم علاقمندان به این رشته به خصوص نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دفتر و سالن اختصاصی هیئت تیراندازی استان قم در مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم واقع شده است و عموم دوستداران این رشته ورزشی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلاس‌های آموزش تیراندازی به این هیئت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۲۹۰۰۰۹۵ تماس بگیرند.

مهره‌ساز در ادامه به موقعیت تیراندازی قم در آستانه فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در تیراندازی قم شاهد هستیم می‌توانیم یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر تیراندازی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کسب نتایج خوب در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور و قرار گرفتن در رقابت نزدیک با تیم‌های قوی حاضر در لیگ دسته اول این رشته، مایه امیدواری و انگیزه زیاد در بین تیراندازان قم شده است.

رییس هیئت تیراندازی استان قم تاکید کرد: قطعا با کمی خودباوری می‌توانیم تمام موانع اعم از کمبود امکانات، اعتبارات و تجهیزات را پشت سر گذاشته و در مسابقات امسال لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور با کسب نتایج لازم در رقابت با حریفان، مدعی صعود به لیگ برتر لقب بگیریم.

وی ادامه داد: زمان زیادی به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور در بخش مردان با شرکت تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر باقی نمانده است و در حالی که رقابت‌های امسال به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود، تیم هیئت قم در دو رشته یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور است.

مهره‌ساز گفت: تمام تیم‌های شرکت کننده در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند و تیم قم با ترکیبی از برترین‌های قم در این دو رشته به مصاف حریفان می‌رود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.3ayct1ar3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما