سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : 52016
منبع : خبرگزاری فارس
توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم صورت گرفت

تجلیل از خبرنگاران ورزشی قم به مناسبت روز خبرنگار

قم نيوز : قم نیوز: اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قم به مناسبت هفدهم مرداد ماه و گراميداشت روز خبرنگار از خبرنگاران فعال ورزشی در قم تجلیل و قدردانی کرد.
تجلیل از خبرنگاران ورزشی قم به مناسبت روز خبرنگار
تجلیل از خبرنگاران ورزشی قم به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش قم نیوز، در حالی که هفدهم مرداد ماه هر سال به یاد خبرنگار شهید «محمود صارمی» گرامی داشته می‌شود، این روز را به عنوان روز خبرنگار نیز نام‌گذاری کرده‌اند و به همین منظور برنامه‌های متنوع به پاس تقدیر از تلاشگران عرصه خبر و خبرنگاری در نقاط مختلف کشور به اجرا در می‌آید.

 

* تقدیر از خبرنگاران خبرگزاری فارس

بر این اساس اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قم به عنوان متولی ورزش در شهر کریمه اهل بیت (س) به پاس اطلاع‌رسانی صحیح اخبار و رویدادهای ورزش قم از سوی رسانه‌های مختلف فعال در امور مربوط به جوانان و ورزش با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و قدردانی کرد.

مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال ورزشی در استان قم پیش از ظهر امروز با حضور حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و روح‌الله مقدم مسوول حراست این اداره کل در سالن کنفرانس ورزش و جوانان برگزار شد و فعالان رسانه‌ای در عرصه ورزش تجلیل شدند.

در این مراسم خبرنگاران صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان قم توسط اداره کل ورزش و جوانان قم مورد تجلیل قرار گرفتند، ضمن اینکه به نمایندگی از خبرگزاری فارس نیز سیدجواد اشرفی و رضا جعفری به پاس تلاش‌های انجام گرفته در اطلاع‌رسانی رویدادهای ورزشی قدردانی شدند.

 

* بخشی از موفقیت‌های ورزش نتیجه زحمات خبرنگاران است

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم اظهار کرد: بخشی از تمام موفقیت‌هایی که در عرصه ورزش کسب می‌کنیم نتیجه زحمات و تلاش‌های ارزنده و به موقع شما خبرنگاران عزیز است، زیرا شما عزیزان در بحث ایجاد انگیزه رقابتی و فراهم کردن ابزارهای تشویقی بین ورزشکاران با اخباری که انعکاس می‌دهید، به ورزش خدمت می‌کنید.

حسن عابدی در پایان عنوان کرد: در هیچ جام امکانات و منابع مالی ما برای ورزش و رسیدگی به امور و نیازهای قهرمانان کافی نیست و برای تامین خواسته‌های تمام فعالان عرصه ورزش، علاوه بر مدیریتی که ما و همکاران‌مان در این اداره کل انجام می‌دهیم، اصحاب رسانه نیز می‌توانند یاری‌رسان ما باشند و این مهم است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9z0k.yt0xf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما