پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 5204
طی بیانیه بسیج دانشجویی استان قم اعلام شد:

حضور آگاهانه دانشجویان در انتخابات مجلس

قم نيوز : قم نیوز: بسیج دانشجویی استان قم ضمن تأکید بر انتخاب نمایندگانی متعهد به اصول و مبانی نظام اسلامی، دانشجویان و مردم را به حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات تاکید کرد.
حضور آگاهانه دانشجویان در انتخابات مجلس
به گزارش قم نیوز، در بیانیه بسیج دانشجویی استان قم آمده است: انقلاب اسلامی ایران از بدو تولد تاکنون از مسیرهای صعب و دشواری عبور کرده است. در طول این مسیر، یک ویژگی بیش از سایر موارد جلوه داشته که همواره باعث تداوم راه و سهولت این مسیر گردیده است و آن همراهی و از خودگذشتگی شما مردم آگاه و مومن به آرمان‌های انقلاب است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: مشارکت حداکثری از محورهای اساسی و راهبردهای دانشجویان بسیجی و جنبش دانشجویی به عنوان طلایه‌داران نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف است و بدون شک دغدغه ورود به سایر عرصه‌ها را دارند، نظام سلطه با محوریت آمریکا در تلاش است تا با بهره‌گیری از فشارهای سیاسی، اقتصادی بر جمهوری اسلامی ایران، تغییر وضعیت و تحولات منطقه‌ای و جهانی و انحراف افکار برآمده از انقلاب اسلامی را تحقق بخشد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه اضافه شده است: حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو اهمیت فراوانی دارد و افتخار دیگری برای ایران اسلامی رقم خواهد زد. علاوه بر حضور حداکثری ضرورت شناخت کاندیداهای اصلح نیز اهمیت بسزایی دارد. همانطور که رهبر فرزانه بارها تأکید کرده‌اند معتقدیم که نماینده مجلس باید علاوه بر صلاحیت‌های عمومی و مهمی همچون ولایت مداری، تقوا و تعهد به اسلام و جمهوری اسلامی، مردمی و ساده زیست بودن، دوری از اسراف و اشرافی گری، عدالتخواهی و زمان شناسی و بصیرت را داشته باشد، باید از مشکلات کشور شناخت داشته و توانایی رصد، نقد، برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی در جهت حل آن ها نیز ضروری است.

در این بیانیه تاکید شده است: بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم، ضمن دعوت از همه گروه‌ها و جریانات به حفظ وحدت حول مبانی جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام راحل و مطالبات مقام معظم رهبری امام خامنه ای و تأکید بر انتخاب نمایندگانی متعهد به اصول و مبانی نظام اسلامی، دانشجویان و مردم را به حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوازدهم اسفند ماه فرا می‌خواند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.xqpa2bqi0la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما