چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 52066
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شوراي اسلامي شهر قم مطرح کرد

مدیریت استفاده از پارکینگ‌های حاشیه معابر با «كارت پارك»

قم نيوز : قم نیوز: عضو شوراي اسلامي شهر قم گفت: كارت پارك‌ استفاده پاركينگ را محدود و كنترل مي‌كند و سبب مي‌شود مالك مراقب باشد خودروي خود را در ساعت طولاني و بي‌دليل در معابر پارك نكند.
مدیریت استفاده از پارکینگ‌های حاشیه معابر با «كارت پارك»
مدیریت استفاده از پارکینگ‌های حاشیه معابر با «كارت پارك»
به گزارش قم نیوز، مصطفی سعادت‌طلب امروز با اشاره به معضل ترافیکی خیابان شهدا و کمبود پارکینگ در این محدوده اظهار کرد: پارکینگ شهید کاظمی این هدف را پیگیری می‌کند تا معضل کمبود پارکینگ این خیابان برطرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه بسیاری از مشکلات پارکینگ با کارت پارک‌ها حل می‌شود گفت: کارت پارک‌ استفاده پارکینگ را محدود و کنترل می‌کند و سبب می‌شود مالک مراقب باشد خودروی خود را در ساعت طولانی بی‌دلیل در معابر پارک نکند این امر مدیریت استفاده پارکینگ از سوی مردم را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پارک دوبل معضلات ترافیکی را به همراه دارد یکی از دلایل پارک دوبل این است که پارکینگ کمی در هسته مرکزی تعیین شده، البته مردم عادت دارند خودروی خود را در نزدیکترین مکان پارک کنند به همین دلیل پارک دوبل شکل می‌گیرد.

سعادت‌طلب ادامه داد: اگر پارکینگ کافی وجود داشته باشد می‌توان شهروندان را هدایت کرد ولی زمانی که پارکینگ وجود ندارد نمی‌توانیم برای اصلاح فرهنگ ترافیک مردم هدایت‌گر باشیم.

وی با اشاره به مسئله حمل و نقل عمومی گفت: در هسته مرکزی شهر باید حمل و نقل عمومی، امکانات و زیرساخت آماده باشد تا شهروندان به آسانی بتوانند تردد داشته باشند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdciquaw.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما