پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 1492
دلبری تاکید کرد:

آموزش نیروی کار برای استفاده بهتر از تکنولوژی

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم بر استفاده از تکنولوژی و فناوری روز تاکید کرد و گفت: در این میان باید نیروهای انسانی را نیز برای استفاده بهتر از این تکنولوژی آموزش داد.
آموزش نیروی کار برای استفاده بهتر از تکنولوژی
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری قبل از ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح و بهره برداری از اولین پارکومتر هوشمند شهر قم که با حضور رئیس شورای شهر قم و جمعی از مسئولان استان در سالن هتل خورشید برگزار شد، ایفای مسئولیت در کلان شهر قم را امری خطیر عنوان کرد و اظهار داشت: مجموعه شهرداری باید نسبت به رفاه بیشتر مجاوران و زائران حضرت معصومه(س) و عاشقان امام عصر(عج) اقدامات بهتری را تدارک ببیند.

وی تصریح کرد: مجموعه شهرداری از هر طرحی برای بهبود وضعیت پایتخت فرهنگی و معنوی کشور و فراهم آوردن شرایط بهتر برای این که زائران در آرامش از فضائل زیارت برخوردار شوند استقبال و حمایت می کند.

دلبری افزود: حوزه حمل و نقل شهر قم یکی از آن حوزه هایی است که باید در خدمات دهی بهتر به زائران پیش قدم باشد اما در این حوزه کار تنها منحصر به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم و سازمان حمل و نقل و ترافیک استان نمی شود بلکه حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری نیز نقش بسزایی در این خصوص دارد.

تاکید بر احداث پارکینگ‌های مکانیزه در قم
وی تاکید کرد: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری باید به ایجاد پارکینگ و ایجاد بستر برای مکانیزه کردن آنها، همچنین احداث پارکینگ های مدرن که با فضای فیزیکی کم بتواند بیشترین حجم خودرو را در مدت زمان اندک در خود جای دهد، اهتمام داشته باشد.

شهردار قم در ادامه با اشاره به ورود سالانه ۲۰ میلیون زائر به شهر قم بیان داشت: در خصوص خدمات دهی در حوزه حمل و نقل، پلیس راهنمایی و رانندگی نیز نقش مهمی دارد و می تواند شرایط بهتری را برای حضور زائران در قم فراهم آورد.

وی بر استفاده از تکنولوژی و فناوری روز تاکید کرد و گفت: اما در این بین نباید از نیروی انسانی غافل شد و ارتقای سطح فرهنگ و دانش نیروی کار در بحث استفاده بهتر از این تکنولوژی نیز از جمله مباحثی است که باید همواره به آن توجه داشت.

دلبری همچنین با تاکید بر استفاده از سیستم های ساخت داخل در راستای هوشمندسازی شهری و الکترونیکی کردن امور اظهار داشت: به همین دلیل در خصوص بحث پارکومترهای هوشمند در قم از سیستم های ساخت داخل استفاده شده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.wnzt23nkiftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما