شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : 5248
نوری همدانی عنوان کرد:

مردم ایران در هیچ كجای جهان نظیر نداشته و ندارند

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: حماسه ای كه مردم هوشمند، وفادار و ولایت مدار ایران اسلامی در روز جمعه خلق كردند، جهانیان را مبهوت ساخت.
مردم ایران در هیچ كجای جهان نظیر نداشته و ندارند
به گزارش قم نیوز، این مرجع روز شنبه در آغاز درس خارج خود در مسجد اعظم قم با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: دنیا مبهوت حضور مردمی بود كه یكپارچه آمده بودند و ولایت مداری خود را به جهانیان ثابت كردند و این حضور در هیچ كجای دنیا سابقه نداشته و نخواهد داشت.

آیت الله نوری همدانی حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای را نشان از شجاعت، بصیرت و ولایت مداری آنان دانست و اضافه كرد: باید بگویم آفرین بر غیرت، همت، شجاعت و بصیرت این مردم كه دشمنان را ناكام گذاشتند.

وی ادامه داد: مردم ایران در هیچ كجای جهان نظیر نداشته و ندارند، همانطوری كه در هشت سال دفاع مقدس، دفاع كردند و شهید دادند، امروز هم ایستادگی می كنند و ذره ای سستی در اراده آنان راه ندارد.

این مرجع با بیان اینكه مردم، عظمت كار خود را می دانند، خاطرنشان كرد: مردم ایران اسلامی عظمت و ارزش كاری را كه انجام دادند، بخوبی می دانند، چون ولایت را درك كردند.

وی با اشاره به خصلت مادیگری غربی ها، تصریح كرد: غربی ها نمی توانند آنچه كه مردم ایران انجام دادند را درك كنند، چرا كه نظام آن ها برخاسته از مادیگری و دنیاطلبی است.

نوری همدانی در پایان با اشاره به سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه، گفت: تمام توفیقاتی كه خدای متعال به اهالی قم عنایت كرده است، بخاطر وجود حضرت فاطمه معصومه  می باشد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.ynmk49nua5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما