شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 5258
با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

تبریک حجت الاسلام بنایی به نمایندگان منتخب مردم قم

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در هشتمین مجلس شورای اسلامی بیانیه تبریک صادر کرد.
تبریک حجت الاسلام بنایی به نمایندگان منتخب مردم قم
به گزارش قم نیوز،  حجت الاسلام علی بنایی، نماینده مردم قم در هشتمین مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای به نمایندگان منتخب مردم قم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

متن بیانیه بدین شرح است: 
مردم وفادار، آگاه و همیشه در صحنه قم، با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله) با آرای خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یوم الله دیگری را رقم زده و دشمنان کینه توز نظام مقدس و انقلاب اسلامی را مات و مبهوت ساخته و دل دوستان انقلاب به ویژه رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید را شاد ساختند.

به عنوان کمترین خادم مردم بر خود فرض می دانم، سپاس خود را از این حضور دشمن شکن و سرنوشت ساز بر تک تک شهروندان ابراز داشته و به منتخبین مردم قم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آقای دکتر لاریجانی، حجت الاسلام آشتیانی عراقی و آقای امیر آبادی فراهانی تبریک بگویم.

بی تردید افزایش آرای دکتر لاریجانی در این دوره نسبت به قبل نشانه اعتماد مردم به روحانیت و مرجعیت و اسلام ناب محمدی است.

لازم می دانم از اظهار لطف و عنایت مراجع عظام تقلید (حفظهم الله) و علمای اعلام و اعضای محترم جامعه مدرسین به ویژه حضرات آیات مهدوی کنی و مومن (دامت برکاتهم) تشکر ویژه داشته و از همه مردم، دوستان، علاقه مندان و تشکل هایی که اینجانب را شرمنده لطف خود نموده بودند و همچنین همه کاندیداهایی که با بذل تمام توان و آبروی خود در کارزار انتخابات شرکت کرده و رونق بخش این انتخابات بودند، سپاسگزاری نمایم. همه در این کارزار آبرو داشتند، هرچند انتظار می رفت فضا به گونه ای باشد که شاهد هیچ تخریبی نباشیم.

اینجانب نمایندگی مردم قم در دو دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی را افتخار بزرگی برای خود دانسته و همواره در هر موقعیتی تلاش خواهم کرد که خدمتگزار خوبی برای مردم فهیم و قهرمان قم باشم.

علی بنایی
نماینده مردم قم در مجلس هشتم

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdcb.sbsurhb5wiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما