شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 3842
نماینده مردم قم در مجلس:

اعتماد مردم به جامعتین قطعی است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت نظر جامعتین و آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی در انتخابات گفت: اعتماد مردم به جامعتین قطعی است.
اعتماد مردم به جامعتین قطعی است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی بنایی اظهار کرد: پیش بینی ما این است که مجلس نهم با حضور اکثریت اصولگرایان تشکیل خواهد شد.

وی دلیل این امر را اعتماد مردم به برنامه‌ها و عملکرد اصولگرایان دانست و افزود: طی هشت سال گذشته یک اعتماد واقعی به این گروه از سوی جامعه به وجود آمده و در شرایط کنونی مردم می‌دانند که اصولگرایان در پی خدمت به کشور و نظام بوده و همه تلاش آنها در راستای بهبود زندگی مردم است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گروه‌هایی که هم اکنون در صحنه سیاسی کشور حاضر می‌شوند به طور عمده از جمع اصولگرایان بوده و از اقبال عمومی نیز برخوردارند.

وی با اشاره به ورود اصلاح‌طلبان به رقابت‌های انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: آنها بدون تابلو و آرم خاصی ظاهر شده‌اند اما ممکن است در آینده همگی آنها زیر پرچم واحدی قرار گیرند ولی در شرایط کنونی شرکت آنها به صورت پراکنده است.

بنایی افزود: اصلاح‌طلبان مجلس هشتم برای نهمین دوره مجلس نیز نامزدی خود را اعلام کرده و حضور آنها در این رقابت عظیم روشن و آشکار است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه توجه مردم به وابسته نبودن نمایندگان به کانون‌های قدرت و ثروت اشاره کرد و گفت: ضروری است که مردم در زمینه عملکرد نمایندگان و کسانی که قصد رای دادن به آنها را دارند دارای حجت شرعی باشند و برای رسیدن به این علم، شناخت شخصی یا راهنمایی خواستن از اهل اطلاع، راهگشا خواهد بود.

وی تصریح کرد: جامعتین و آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی نقش مثبتی در این میان داشته و مردم می‌توانند به لیست ارائه شده از سوی آنها اعتماد کنند.

بنایی با تاکید بر لزوم شناخت صحیح از نامزدهای نمایندگی مجلس گفت: کسانی که خواستار حجت شرعی در امر انتخابات هستند هیچ گاه به دنبال وابستگان به کانون‌های قدرت و ثروت نخواهند رفت.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دشمنان تلاش برای امنیتی کردن فضای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: تشدید تحریم‌های اقتصادی، فشار در مسئله هسته‌ای و ترور دانشمندان ایرانی، همگی در راستای اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی و به چالش کشیدن مسئله انتخابات است.

وی ادامه داد: هرچه به زمان انتخابات نزدیک‌تر شویم تلاش دشمنان نیز افزایش می‌یابد اما آنها باید بدانند که فضای انتخابات ایران کاملا رقابتی بوده و به هیچ وجه چالشی برای نظام تلقی نمی‌شود.

بنایی با تاکید بر تلاش همه گروه‌های جامعه برای آرام ساختن فضای کشور در شرایط کنونی گفت: باید سعی کنیم تا فضای انتخابات در کشور دستخوش تحولات سیاسی و امنیتی نشده و مردم با اطمینان خاطر در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.5apct1avrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما