سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : 4133
حجت‌الاسلام بنایی عنوان کرد:

وحدت اصولگرایان با محوریت آیت‌الله مهدوی‌کنی

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس وجود اختلاف در اصولگرایان را به مصلحت نظام ندانست و گفت: اصولگرایان برای رسیدن به وحدت باید با محوریت آیت الله مهدوی‌کنی به اتحاد برسند.
وحدت اصولگرایان با محوریت آیت‌الله مهدوی‌کنی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام  علی بنایی در نشست خبری مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که شامگاه یکشنبه برگزار شد به تشریح ارتباط بیداری اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و ابراز داشت: استمرار ملت ایران در پیروزی انقلاب و دفاع از آن در دوران پس از پیروزی موجب شد پیام آن به تمام عالم ارسال شود و مخاطبینی را در اقصی نقاط دنیا به خود جذب کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیداری اسلامی را الهام گرفته از انقلاب اسلامی دانست و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به تدریج ملت‌های مسلمان به خود آمدند و پس از سال‌ها از سیطره دیکتاتورهای ظالم خارج شدند و در مدت کمتر از یک سال چهار دیکتاتور را سرنگون کرده و اقدام به برگزاری انتخابات کردند که این مسئله نشاندهنده این است که اثرات انقلاب اسلامی ایران همچنان ادامه خواهد داشت.

شهر قم الگو دهنده انقلاب‌های منطقه
بنایی در ادامه اظهار داشت: هر روز که می‌گذرد موج مخاطبین انقلاب اسلامی افزایش می‌یابد و در این بین شهر قم به عنوان جایگاه اصلی انقلاب که آغازگر حرکت تاریخی ملت ایران بوده باید نقش الگودهی به انقلاب‌های منطقه را به خوبی اجرا کند.

وی افزود: شهر قم چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه در نگه داشتن ارزش‌های والای آن همیشه پیش قدم بوده و پس از گذشت ۳۲ سال از انقلاب اسلامی همچنان به عنوان سکوی انقلاب جایگاه خودش را حفظ کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر روز که می‌گذرد نقش قم در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن روشن تر می‌شود و شخصیت‌های جهان اسلام به نقش کلیدی این شهر پی می‌برند.

بنایی افزود: اثراتی که امروز از این شهر به اقصی نقاط عالم بازتاب پیدا می‌کند نشانگر جایگاه و منزلت شهر قم است و به همین دلیل تاکید داریم با وجود محدودیت‌ها و کمبودها این مراسم را در قم برگزار کنیم.

اختلاف اصولگرایان به مصلحت نظام نیست
وی در بخش دیگری از سخنان خود حضور حداکثری مردم در انتخابات را خواست تمام نیروها و جریان‌های دلسوز نظام دانست و گفت: برای این حضور حداکثری باید به وحدت و اتحاد برسیم و از انجام حرکاتی که موجب رنجش مردم و از بین رفتن اتحاد می‌شود خودداری کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی وجود اختلاف در اصولگرایان را به مصلحت نظام ندانست و تاکید کرد: اصولگرایان برای رسیدن به وحدت باید با محوریت آیت‌الله مهدوی کنی به اتحاد برسند و باید از وی حمایت همه جانبه شود.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص تبلیغات زودهنگام برخی نامزدهای انتخاباتی و ارسال پیامک اظهار داشت: دستگاه‌های مسئول از جمله قوه قضائیه و فرمانداری اعلام کرده‌اند که نسبت به تبلیغات زودرس برخورد خواهند کرد و اگر دستگاه‌های اجرایی وظیفه خود را به درستی انجام دهند این تخلفات که اکثراً سازمان یافته نیست و بیشتر بر اثر بی‌دقتی صورت می‌گیرد، با تذکر و برخورد مناسب از تکرار آن جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.1q0a2bqs1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما