جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 52771
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ کاراته استان قم خبر داد

رقابت نمایندگان قم در لیگ کاراته پسران ایران

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌ کاراته استان قم از آغاز رقابت نمایندگان قم با حریفان شرکت کننده در دوره جدید رقابت‌های لیگ کاراته پسران باشگاه‌های کشور خبر داد.
رقابت نمایندگان قم در لیگ کاراته پسران ایران
رقابت نمایندگان قم در لیگ کاراته پسران ایران
به گزارش قم نیوز، سعید برخوردار امروز  اظهار کرد: با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف از روز جمعه سوم شهریور ماه استارت مسابقات فصل جدید لیگ‌های کاراته پسران باشگاه‌های کشور زده می‌شود و نمایندگان قم نیز در این لیگ حضور دارند.

وی با بیان اینکه قم همواره یکی از استان‌های مطرح و مدعی کسب عناوین برتر لیگ‌های کاراته ایران به شمار می‌رود، اضافه کرد: تقریبا در اکثر ادوار برگزاری این رقابت‌ها شاهد حضور نماینده قم در جمع چهار تیم برتر لیگ‌های کشور بوده‌ایم و قهرمانی‌های متعددی نصیب کاراته قم شده است.

دبیر هیأت‌ کاراته استان قم با اشاره به مکان برگزاری لیگ‌های پایه کشور، عنوان کرد: مرکز آموزش فدراسیون کاراته واقع در مجموعه ورزش شهید کبکانیان تهران میزبان این رقابت‌ها است و روز جمعه مراحل اول و دوم لیگ کاتای خردسالان و نونهالان و لیگ کاتای جوانه و آینده‌سازان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه وزن‌کشی و قرعه‌کشی مسابقات یک روز زودتر به انجام می‌رسد، اضافه کرد: روز جمع شاهد شروع دور نخست لیگ کومیته جوانه در تاتمی یک و کومیته آینده‌سازان در تاتامی دو سالن شهید کبکانیان خواهیم بود و سپس کارته‌کاهای حاضر در لیگ کومیته جوانه و کومیته آینده‌سازان به میدان می‌روند.

برخوردار عنوان کرد: امسال تیم‌های کاراته باشگاهی استان قم هم در بخش بانوان و هم در قسمت آقایان لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور حضور دارند و صد در صد همانند دوره قبل و ادوار پیشین این مسابقات، تیم‌های باشگاهی قم مدعی کسب عنوان قهرمانی هر دو رشته کاتا و کومیته هستند.

وی یاد آور شد: کاراته استان قم از سال‌های دور همواره در بخش کومیته در لیگ و پیکارهای کاراته قهرمانی کشور مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی بوده و به واسطه این جایگاه، در تیم‌های ملی همواره نماینده دارد و در سطح آسیا و جهان کاراته‌کاهای قم از اعتبار بالایی برخوردارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb8zbs.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما