يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 52840
منبع : خبرگزاری فارس

استاندار قم: افزايش 75 درصدي شاخص پرورش قهرمانان ورزشي استان قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: 75 درصد افزايش در زمينه شاخص پرورش قهرمانان ورزشي طي چهار سال ثبت شده كه نشاندهنده فعاليت خوب در اين زمينه است.
استاندار قم: افزايش 75 درصدي شاخص پرورش قهرمانان ورزشي استان قم
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی صادقی در قم، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در چهار سال اخیر گفت: 477 هزار فقره تسهیلات بانکی در قالب بالغ بر 11 هزار و 400 میلیارد تومان اعطا شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجوز اوراق مشارکت برای تأمین بدهی‌های واحدهای دولتی به شهرداری به میزان 700 میلیارد تومان در سال گذشته صادر شده که این امر با همکاری بسیار خوب مسؤولان در سطح استان بوده است. از دیگر اقدامات می‌توان به 3 هزار و 54 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در واحدهای صنعتی اشاره کرد.

استاندار قم با بیان اینکه پایش در بخش واحدهای صنعتی طی دو سال گذشته صورت گرفت گفت: این امر با اقتصاد مقاومتی مرتبط بود. بالغ بر 225 میلیارد تومان کمک تسهیلات در زمینه گردش منابع صورت گرفت تا واحدها بتوانند به فعالیت بپردازند و در این بخش 152 واحد از تسهیلات استفاده کردند.

وی خاطرنشان کرد:‌ ارتقای رتبه استان در طرح آبیاری نوین از رده 30 به رده نهم از دیگر اقدامات بود که تحقق این مهم با توجه به کمبودهای آب بسیار حائز اهمیت است.

صادقی عنوان کرد: اتمام و تحویل 28 هزار و 500 واحد مسکونی مسکن مهر با اعتباری بالغ بر هزار و 700 میلیارد تومان انجام شده و افزایش مراکز بهداشتی از 151 واحد به 257 واحد صورت گرفته. همچنین تعداد تخت فعال بیمارستانی از هزار و 470 تخت به 2 هزار و 100 تخت افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به طرح‌های دیگر طی چهار سال اخیر گفت: 24 طرح در بخش مخابرات، 27 طرح در بخش گاز، 36 طرح در حوزه توزیع برق، 104 طرح در بخش آموزش و پرورش، 19 طرح در بخش علوم پزشکی و 12 طرح در بخش ورزشی انجام شده است.

استاندار قم عنوان کرد: 75 درصد افزایش در زمینه پرورش قهرمانان ورزشی وجود داشته که نشاندهنده فعالیت خوب در این زمینه است.

وی یادآور شد: در بخش شبکه فیبر نوری فناوری اطلاعات بیش از 100 درصد افزایش وجود داشته و پهنای باند بیش از 500 درصد در قم افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciuvaw.t1ar52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما