شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 53143
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته یازدهم لیگ برتر کشور

آتلیه‌طهران قم به میهمانی قهرمان آسیا می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده فوتسال استان قم در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته به مصاف تیم بالای جدول تاسیسات دریایی تهران می‌رود.
آتلیه‌طهران قم به میهمانی قهرمان آسیا می‌رود
آتلیه‌طهران قم به میهمانی قهرمان آسیا می‌رود

به گزارش قم نیوز، فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم در هفته یازدهم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیمی قرار می‌گیرند که در 18 دوره قبلی این بازی‌ها دو دوره موفق به کسب عنوان قهرمانی شده‌اند و قهرمانی آسیا را نیز در کارنامه دارند.

این در حالی است که طبق برنامه سازمان لیگ برتر فوتسال ایران، دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 18 عصر روز جمعه هفدهم شهریور ماه در هفت شهر به انجام می‌رسد و تیم آتلیه‌طهران قم این هفته در خارج از خانه برابر میزبان خود تیم تاسیسات دریایی تهران صف‌آرایی می‌کند.

در حالی که نتایج دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به نفع آتلیه‌طهران قم بود، این تیم نیز از فرصت بازی در خانه برای جبران دو هفته ناکامی به خوبی بهره برد و با نتیجه نزدیک چهار بر سه تیم شهروند ساری را شکست داد تا به جمع پنج تیم بالای جدول برسد.

فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم این هفته برای کم کردن فاصله خود با تیم‌های بالای جدولی‌ نظیر مس سونگون، گیتی‌پسند اصفهان، تاسیسات دریایی تهران و فرش‌آراء مشهد، برابر یکی از این چهار تیم یعنی شاگردان وحید شمسایی در تیم تاسیسات دریایی قرار می‌گیرند.

آخرین رویارویی تاسیساتی‌ها با نمایندگان فوتسال قم به دیدار هفته دوم این تیم با هیات قم در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم باز می‌گردد که شاگردان شمسایی به سختی و با نتیجه چهار بر سه به برتری رسیدند ولی آتلیه‌طهران قم به عنوان رقیب هفته یازدهم این تیم به مراتب حریف سرسخت‌تری نسبت به هیات قم است.

شاگردان سیدوحید غیاثی بعد از کسب چهار برد، سه تساوی، دو باخت و یک بازی معوقه در 9 هفته سپری شده از نیم‌فصل نخست بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران، این هفته برابر تیمی قرار می‌گیرند که از آنها 6 امتیاز بیشتر دارد و شکست شاگردان شمسایی آنها را به یک رتبه بالاتر در جدول نیز خواهد رساند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmydt.w6dmjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما