شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 53147
منبع : خبرگزاری فارس
براي 31 هفته باقي‌مانده از ليگ آزادگان

كادر فني صباي قم كامل شد

دروازه‌بان سابق پرسپوليس در صبا
قم نيوز : قم نیوز: كادر فني جديد تيم فوتبال صباي قم متشكل از سرمربي، مربيان، مربي دروازه‌بان‌ها و مربي بدنساز اين تيم در فصل 97 – 1396 ليگ دسته اول فوتبال ايران مشخص شد.
كادر فني صباي قم كامل شد / دروازه‌بان سابق پرسپوليس در صبا
كادر فني صباي قم كامل شد / دروازه‌بان سابق پرسپوليس در صبا

به گزارش قم نیوز، تیم صبای قم بعد از تغییر و تحولات اخیر که با حضور اسپانسر جدید این تیم صورت گرفت، از هفته چهارم رقابت‌های نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل 97 – 1396 با کادر فنی جدید خود برابر رقبا به میدان خواهد رفت.

بر این اساس در اعضای کادر فنی تیم فوتبال صبای قم هومن افاضلی مسوولیت سرمربیگری تیم را بر عهده دارد و مربیان این تیم حمید عبداللهی و سلمان تاج‌دار هستند، ضمن اینکه مربی دروازه‌بان‌ها تیم صبای قم نادر باقری دروازه‌بان سابق تیم پرسپولیس تهران است.

مدیر اجرایی جدید صبای قم با توجه به نظر کادر فنی این تیم، دکتر عشقی را به عنوان مربی بدنساز جذب کرده است، ضمن اینکه پیش از این علی‌اصغر مدیرروستا مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان مدیر فنی تیم صبای قم مسوولیت گرفته بود.

این در حالی است که مدیر تیم فوتبال صبای قم علیرضا رهقی است که سابقه و تجربه این مسوولیت در تیم پیکان تهران در دوره‌های مختلف لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس را دارد و شاهین گل‌افروز مدیر اجرایی جدید صبای قم محمدرضا شهبازپور را به عنوان روابط عمومی صبا معرفی کرده است.

سلمان تاج‌دار در حالی به عنوان مربی تیم صبای قم در کنار هومن افاضلی معرفی شده است که پیش از این سابقه سرمربیگری تیم فوتبال پارسه تهران و دستیاری فرهاد کاظمی در تیم سیاه‌جامگان خراسان را در کارنامه دارد و نادر باقری مربی جدید دروازه‌بان‌های صبا نیز پیش از این مربی دروازه‌بان‌های تراکتورسازی تبریز بود.

تیم فوتبال صبای قم با کادر فنی جدید خود عصر امروز از ساعت 17:15 دقیقه در دیداری حساس از هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه یادگار امام قم به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcjavei.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما