دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 5319
میرحیدری خبر داد:

نیروی انتظامی در خدمت زائران کریمه اهل بیت

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از فعال شدن یگان فرماندهی انتظامی حرم مطهر کریمه اهل بیت در صورت اختصاص محلی مناسب برای استقرار این یگان خبر داد.
نیروی انتظامی در خدمت زائران کریمه اهل بیت
به گزارش قم نیوز، سرهنگ پاسدارمحمدرضا میرحیدری  در خصوص تامین امنیت زائران حرم مطهر کریمه اهل بیت در ایام نوروز اظهار داشت: با فراهم نمودن سازکاری مشخص و بسیج کلیه یگان های انتظامی استان از سوی فرماندهی انتظامی برای خدمت به زائران و مجاوران آمادگی لازم جهت تامین امنیت و نظم قانونی شهر را داریم.

وی بیان داشت: با توجه به تصویب جدول سازمان نفرات، در صورت اختصاص محلی مناسب برای استقرار نیروهای انتظامی، یگان ویژه فرماندهی انتظامی حرم حضرت معصومه در قالب های واحد های پلیس پیشگیری، اداره آگاهی، پلیس مواد مخدر و پلیس اطلاعات با نیروی انسانی قابل توجه در حد یک فرماندهی شهرستان فعال خواهد شد.

میرحیدری با اشاره به نقش نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت تاکید کرد: برای ایجاد و فعال شدن یگان فرماندهی حرم مطهر باید محل مناسبی مانند محل استقرار پلیس ثامن در حرم علی بن موسی الرضا در نظر گرفته شود تا بتوان خدمات مطلوب تری را در شأن زائران کریمه اهل بیت ارائه کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در ارتباط با جلوگیری از ناهنجاری ها، مشکلات و تامین امنیت داخلی، پایگاه های آگاهی تجهیز و تقویت شده و آمادگی لازم را داریم.

وی با اشاره به عدم وجود پارکینگ مناسب در ایام نوروز خواستار شد: باید با همکاری شهرداری و متولیان امر پارکینگی شایسته زائران کریمه اهل بیت و با تمهیدات لازم جهت حفظ اموال و وسایل نقلیه آن ها در محل رودخانه قم پیش بینی شود.

میرحیدری با اشاره به جایگاه والای حضرت معصومه ابراز داشت: شهر قم باید به عنوان الگوی فرهنگ علوی شناخته شود و مسوولان استان باید از همه توان و امکانات خود در تحقق این امر تلاش کنند.

وی یادآور شد: با توجه به خیل مسافران در ایام نوروز نهادها و مسوولان فرهنگی و تبلیغی نیز باید اهتمام ویژه ای نسبت به مسئله عفاف و حجاب داشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.veifuqethsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما