يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 53216
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

افزایش مجروحان تصادفات موتورسیکلت سواران در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشی استان قم گفت: 47 مورد حادثه تصادفات موتورسیکلت سواران طي 24 ساعت گذشته گزارش شده كه اين تعداد شامل 44 تصادف شهري و سه تصادف جاده‌اي است.
افزایش مجروحان تصادفات موتورسیکلت سواران در قم
افزایش مجروحان تصادفات موتورسیکلت سواران در قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا حسنی امروز اظهار کرد: در طول 24 ساعت گذشته هزار و 402 مورد تماس با اورژانس حاصل شد که منجر به انجام 220 ماموریت شده است.

وی ادامه داد: از 220 مورد مأموریت انجام شده 189 مورد مربوط به حوادث داخل شهر و 31 مورد مربوط به حوادث جاده‌ای است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تاکید کرد: 60 مورد حوادث حاصل از تصادفات طی 24 ساعت گذشته گزارش شده که این تعداد شامل 51 تصادف شهری و 9 تصادف جاده‌ای است.

وی ادامه داد: این حوادث 71 مجروح بر جای گذاشته است که 38 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شده و 33 نفر برای تشکیل پرونده به مراکز درمان منتقل شدند.

وی در مورد تصادفات مربوط به موتورسیکلت‌سواران خاطرنشان کرد: 74 مورد تصادفات موتور سیکلت‌سواران گزارش شده که این تعداد شامل 44 تصادف شهری و سه تصادف جاده‌ای است.

حسنی عنوان کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات موتورسیکلت سواران 53 نفر بوده است که 33 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شده و 20 نفر به دلیل شدت جراحات به مراکز درمانی منتقل شدند.
انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcg3x9n.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما