چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 53301
منبع : خبرگزاری فارس
در رده سني جوانان

بسكتباليست‌هاي قم به مسابقات قهرماني كشور اعزام شدند

قم نيوز : قم نیوز: تيم جوانان هیأت‌ بسكتبال استان قم براي رويارويي با حريفان شركت كننده در مسابقات قهرماني رده سني جوانان پسران ايران اعزام شد.
به گزارش قم نیوز بسکتبالیست‌های جوان استان قم برای رویارویی با رقبای حاضر در بازی‌های بسکتبال جوانان کشور امروز راهی تهران شد تا از صبح شانزدهمین روز شهریور در تلاش برای راهیابی به مراحل بالاتر به مصاف رقبا برود.

اعزام تیم بسکتبال جوانان استان قم به مرحله نخست مسابقات قهرمانی کشور در حالی انجام شد که در ترکیب این تیم پوریا حاجی‌خانی، اصغر صدقی، مهدی قلی‌زاده، مهدی اشعری‌پور، علی عالمی‌فرد، محسن فهیمی، طاها غلامیان، علیرضا دارابی، مهدی زندوکیلی، مهدی ولی‌بیاتی، امیرمهدی محمودآبادی و مهدی یوسفی حضور دارند.

سرپرستی تیم جوانان هیأت‌ بسکتبال استان قم را مجتبی خاکی بر عهده دارد و مربیان این تیم وحید طبیبی و صادق سلیمی‌پور هستند و نماینده قم در مرحله مقدماتی باید با تیم‌های بسکتبال جوانان هیأت‌ مازندران، هیأت‌ تهران و هیأت‌ سمنان دیدار کند.

قرعه‌کشی بازی‌های این گروه در حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در حالی برگزار شد که تیم جوانان هیأت‌ بسکتبال قم باید در نخستین مسابقه خود روز پنجشنبه شانزدهم شهریور به مصاف تیم هیأت‌ مازندران برود، جمعه با تهران دیدار کند و شنبه هجدهم شهریور نیز برابر هیأت‌ سمنان قرار بگیرد.

نماینده بسکتبال استان قم در حالی راهی این رقابت‌ها شد که مدت‌ها زیر نظر کادر فنی به تمرینات آماده‌سازی مشغول بود و بازیکنان این تیم از نظر روحی و جسمی در شرایط مطلوبی قرار دارند و مجموعه هیأت‌ بسکتبال قم را به کسب نتایج مطلوب از این رقابت‌ها امیدوار کرده است.

تیم جوانان هیأت‌ بسکتبال استان قم پیش از اعزام به رقابت‌های جوانان کشور دو دیدار تدارکاتی انجام داد و در نخستین مسابقه خود برابر تیم جوانان مهتاب قم به برتری 62 بر 60 رسید و در دومین بازی نیز تیم جوانان رامش را با حساب 59 بر 52 از پیش‌رو برداشت.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcb8fbs.rhbfgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما