سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 5342
عالی پور خبر داد:‬

مراجعه روزانه 70 هزار نفر به نمایشگاه بهاره قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به استقبال بیش از انتظار مردم قم از نمایشگاه بهاره گفت: در برخی روزها نمایشگاه بهاره میزبان 70 هزار بازدید کننده بود.
مراجعه روزانه 70 هزار نفر به نمایشگاه بهاره قم
به گزارش قم نیوز، یونس عالی‌پور با اشاره به پایان یافتن نخستین نمایشگاه بهاره از مجموعه نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در استان قم اظهار کرد: به دلیل افزایش کیفیت و کمیت نمایشگاه بهاره،‌ امسال شاهد استقبال و رضایت روز افزونی از سوی مردم بودیم.

وی افزود: با وجود اینکه معمولا برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با استقبال مردم روبه‌‌رو می‌شود اما در این نمایشگاه استقبال مردم گسترده بود.

رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان قم با اشاره به توسعه کمی نمایشگاه بهاره در استان قم گفت:‌ نمایشگاه بهاره امسال برای سهولت در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز شب عید به چهار نمایشگاه در نقاط مختلف شهر گسترش یافت.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از این نمایشگاه بیش از حد انتظار بود، گفت: این نمایشگاه در برخی روزها میزبان بیش از ۷۰ هزار نفر بازدیدکننده از کالاها و اقلام مورد نیاز شب عید بود.

عالی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش قیمت مرغ در روزهای اخیر اشاره و بیان کرد: با توزیع گسترده مرغ منجمد در کنار مرغ گرم در استان قم، ‌قیمت آن در عرض مدت زمان کوتاهی ۵۰۰ تومان کاهش یافت.

وی به روند افزایش قیمت مرغ تا قبل از توزیع گوشت مرغ منجمد در بازار اشاره و تصریح کرد: گوشت مرغ گرم به دلیل پیش رو بودن سال جدید تا کیلویی ۳ هزار و ۸۰۰ تومان پیش رفت ولی با توزیع گسترده گوشت مرغ منجمد در بازار قیمت آن به صورت نزولی در حال کاهش است.

رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان قم از موفقیت برنامه‌‌ریزی‌ها برای کاهش قیمت مرغ در استان خبر داد و بیان کرد: کاهش قیمت مرغ گرم در مدت زمان کوتاه نشان‌دهنده تاثیر مطلوب،‌ توزیع گوشت مرغ منجمد در سطح بازار است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.jdtiw6dm0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما