چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 6020

توزیع میوه تنظیم بازار در قم ادامه دارد

قم نيوز : قم نیوز: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: به منظور تنظیم بازار در ایام نوروز توزیع میوه در قم از ۲۵ اسفندماه آغاز شد که همچنان ادامه دارد.
توزیع میوه تنظیم بازار در قم ادامه دارد
به گزارش قم نیوز، یونس عالی‌پور اظهار داشت: در این مدت ۲ هزار و ۷۵۰ تن میوه توزیع شد.

وی ادامه داد: در این مدت یک هزار تن سیب با قیمت یک هزار و ۵۵۰ تومان، یک هزار و ۷۰۰ تن پرتقال با قیمت یک هزار و صد تومان و ۵۰ تن موز با قیمت یک هزار و ۵۵۰ تومان عرضه شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بیان داشت: توزیع میوه در ۵۲ چادر عرضه میوه انجام شد که برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در هر چادر یک بازرس مقیم حضور داشت.

عالی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود به برپایی چهار نمایشگاه عرضه مستقیم کالا اشاره کرد و اظهار داشت: در این نمایشگاه‌ها کالاهای پرمصرف همشهریان توزیع و عرضه شد.

وی مرغ منجمد، مرغ گرم، گوشت منجمد وارداتی، روغن خوراکی، شکر و پودر شوینده را از جمله اقلام پرمصرف همشهریان عنوان کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم هماهنگی با نانوایان برای پخت نان در سه شیفت کاری به منظور رفاه حال مسافران، هماهنگی با کارخانه‌های آرد برای توزیع آرد مورد نیاز نانوایی‌ها و هماهنگی با کشتارگاه‌های مرغ برای کشتار روزانه در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی را از دیگر اقدامات این سازمان در ایام نوروز ذکر کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.8emfuqeyysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

میرزایی
ما که چند روز پیش یک صندوق پرتقال گرفتیم کلا گندیده بود در صورتیکه از فروشنده پرسیده بودم و تاکید کرده بود که سالم هستند به نظر من نخرید بهتر است ممنون