دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : 6133

منشور تولید ملی در قم تهیه می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تدوین منشوری برای تقویت تولید ملی و خرید کالاهای داخل استان و کشور را در دست اقدام دارد.
منشور تولید ملی در قم تهیه می‌شود
به گزارش قم نیوز، یونس عالی‌پور اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تلاش مجموعه‌های مرتبط با صنعت، معدن و تجارت عملیاتی کردن این شعار است.

وی با اشاره به بازدید استاندار و هیئت همراه از چند واحد صنعتی در ابتدای سال ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تدوین منشوری برای تقویت تولید ملی و خرید کالاهای داخل استان و کشور را در دست اقدام دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم عنوان داشت: هماهنگی با واحدهای صنعتی برای کیفی کردن امور در راستای شعار سال در دست اجرا است.

عالی‌پور تصریح کرد: با انتشار این منشور، جایگاه صنعت، معدن و تجارت استان در عرصه و چرخه تولید در راستای فرمایش سخنان مقام معظم رهبری معین می‌شود.

وی با بیان اینکه تدوین این منشور تا آخر ماه به طول می‌انجامد، تصریح کرد: سند صنایع و معادن که قبل از ادغام دو سازمان بازرگانی و صنایع و معادن در استان تهیه شده بود به عنوان سند چشم انداز برنامه پنجم توسعه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.x8pbjh8zx9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما