يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 53431
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهاي 60 كيلوگرم

ستاره كاراته قم به نشان برنز لیگ جهانی 2017 دست يافت

قم نيوز : قم نیوز: ملي‌پوش و ستاره مطرح كاراته استان قم با كسب مقام سوم و نشان برنز به كار خود در پيكارهاي 2017 ليگ جهاني كاراته پايان داد.
ستاره كاراته قم به نشان برنز لیگ جهانی 2017 دست يافت
ستاره كاراته قم به نشان برنز لیگ جهانی 2017 دست يافت
به گزارش قم نیوز تنها کاراته‌کای قم در پیکارهای لیگ جهانی کاراته ملقب به کاراته‌وان 2017 به میزبانی شهر لایپزیک آلمان، امیر مهدی‌زاده دارنده چهار مدال طلای قهرمانی آسیا و جهان بود که توانست مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

مهدی‌زاده در این رقابت‌ها کاراته‌کای وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود که پس از کسب چهار برد و یک باخت برای کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته برابر حریفی از کشور روسیه به برتری رسید و دومین بار در سال جاری نشان برنز این مسابقات را به ویترین افتخارات خود افزود.

این در حالی است که لیگ جهانی کاراته با حضور 1384 کاراته‌کا از 87 کشور در شهر لایپزیک برگزار شد و امیر مهدی‌زاده در نخستین گام به مصاف متیو پامپالونی از ایتالیا رفت و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید، در حالی که پامپالونی مدال برنز امیدهای اروپا در سال 2015 را در کارنامه داشت.

مهدی‌زاده در دومین مسابقه خود با نتیجه دو بر یک ملک سلاما از مصر دارنده مدال طلای جوانان جهان در سال 2013 و یک طلا، یک نقره و یک برنز رقابت‌های لیگ جهانی کاراته را از مغلوب کرد و در دور سوم صدرالدین سایماتوف ازبکستانی دارنده سه طلای کاراته‌وان پاریس، روتردام و دوبی را مغلوب کرد.

ملی‌پوش وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ایران در مرحله چهارم به مصاف آنجلو کرکنزو از ایتالیا دارنده برنز قهرمانی اروپا در سال 2017 و دو طلا، چهار نقره و چهار برنز رقابت‌های لیگ جهانی کاراته رفت و پس از تساوی دو بر دو، در قانون سنشو (کسب نخستین امتیاز) برنده میدان شد.

مهدی‌زاده برای راهیابی به فینال این دوره از مسابقات مقابل بروس داگلاس از برزیل دارنده دو طلا، یک نقره و یک برنز جهان قرار گرفت و ناباورانه با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد تا در جدول بازنده ها برای کسب مقام سوم و نشان برنز این رقابت‌ها مبارزه کند، مبارزه‌ای که امروز برابر ولادیمیر کلاشینکوف از روسیه برگزار کرد و با برتری 6 بر صفر از میدان خارج شد تا دومین نشان برنز لیگ جهانی در سال جاری را کسب کند.

این در حالی است که مسابقات لایپزیک آلمان دومین حضور امیر مهدی‌زاده در لیگ جهانی ۲۰۱۷ محسوب می‌شود و این کاراته‌کای پرافتخار فروردین ماه سال جاری در شهر دبی امارات به ‌میدان رفت و در پایان به مقام سوم و نشان برنز مسابقات دست پیدا کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfyjdt.w6dmmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما