سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : 53479
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم خبر داد

درخشش 2 مدال برنز پرثوآ قهرماني كشور روي سينه قمي‌ها

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم از موفقيت ورزشكاران قم در كسب دو مدال برنز از پيكارهاي پرثوآ قهرماني كشور خبر داد.
درخشش 2 مدال برنز پرثوآ قهرماني كشور روي سينه قمي‌ها
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام رسول حسن‌یزدی در قم، اظهار کرد: مسابقات رزم پرثوآ قهرمانی کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های همگانی به میزبانی هیأت‌ گلستان به انجام رسید و شرکت کنندگان در این پیکارها در سه رده سنی با یکدیگر رقابت کردند.
وی ادامه داد: تیم هیأت‌ ورزش‌های همگانی قم نیز در این رقابت‌ها برای کسب عناوین برتر سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان به مدت سه روز به رقابت پرداخت و در نهایت با کسب دو رتبه سومی در بخش انفرادی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.
رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم افزود: این هفدهمین دوره مسابقات رزم پرثوآ قهرمانی کشور ویژه مردان بود که در آن ورزشکاران ۲۵ استان در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند رقابت‌می‌کنند و در بین برترین‌های این مسابقات یاسین رستمی و محمدرضا رضایی برای تیم قم روی سکو رفتند.
وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات یونس عاشوری، علیرضا مومنی و یاسین رستمی در رده ‌سنی خردسالان نماینده قم بودند، فرهاد وکیلی در رده ‌سنی نونهالان به میدان رفت و محمدصادق یوسف‌زهی، محمدعلی مددی و محمدرضا رضایی در رده ‌سنی نوجوانان مسابقه دادند.
حسن‌یزدی با بیان اینکه رقابت شرکت کنندگان در اوزان منهای 32، 35، 42، 38، 47، 58 و به اضافه 76 کیلوگرم به انجام رسید، ابراز کرد: تیم رزم پرثوآ قم با هدایت روح‌‌الله رستمی و مجتبی پورشیخی در این مسابقات حضور یافت، ضمن اینکه علی آشوری سرپرستی تیم اعزامی را بر عهده داشت.
وی یاد آور شد: در رده ‌سنی خردسالان یاسین رستمی در وزن منهای 47 کیلوگرم به مدال برنز رسید و در رده‌ سنی نوجوانان محمدرضا رضایی در وزن به اضافه 76 کیلوگرم دومین مدال برنز را برای تیم اعزامی هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم به ارمغان آورد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdchwknm.23nxqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما