سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 5348
برای چهاردهمین بار صورت گرفت؛

حضور مرکز نور در نمایشگاه سبیت 2012 آلمان

قم نيوز : قم نیوز: مدیر نمایشگاه‌های بین المللی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از چهاردهمین حضور مرکز نور در نمایشگاه بین المللی سبیت در آلمان خبر داد.
حضور مرکز نور در نمایشگاه سبیت 2012 آلمان
به گزارش قم نیوز، علیرضا احمدلو افزود: با توجه به برپایی بیست و ششمین نمایشگاه IT و صنعت ارتباطات در جهان (سبیت)، مرکز نور چهاردهمین حضورش را پشت سر خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه در این دوره کشور برزیل میهمان ویژه نمایشگاه سبیت ۲۰۱۲ انتخاب شده است، بیان داشت: مرکز نور در این رویداد بین‌المللی با هدف کسب تجربه، آشنایی با آخرین دستاوردهای رایانه‌ای و تکنولوژی روز دنیا و برگزاری نشست‌های تخصصی حضور پیدا کرده است.

مدیر نمایشگاه‌های خارجی مرکز نور اظهار داشت: اعتلای نام ایران به‌عنوان کشوری که دارای فناوری روز بوده و به‌کارگیری این فناوری در حوزه علوم دینی، همچنین تحقق اهداف سند چشم انداز کشور مبنی بر حرکت در مسیر علم و فناوری و معرفی آن به دنیا از جمله دیگر اهداف حضور در نمایشگاه‌های خارجی به‌ویژه سبیت به شمار آید.

وی سبیت را بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی قاره اروپا در عرصه فناوری ذکر کرد و افزود: این رویداد همه ساله در اواخر بهمن و اوایل اسفندماه با حضور شرکت‌های صاحب نام بین المللی برگزار می‌شود.

احمدلو با بیان اینکه نخستین حضور مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به سال ۱۹۹۲ برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: سبیت نخستین بار در ۱۲ مارچ ۱۹۸۶ گشایش یافت به‌طوریکه نام اختصاری آن از نام آلمانی پایگاه تکنولوژی اطلاعات و مشاغل (Centrum für Büro und Informationstechnik) گرفته شده است.

وی گفت: نمایشگاه سبیت ۲۰۱۲ آلمان از سه شنبه ششم تا دهم مارس برای بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.absurhbfwiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما