پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : 53608
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم:

اهتمام به بحث خانواده فقط به خانم‌ها اختصاص ندارد/ 25 درصد خانواده‌ها درگیر اختلافات هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: اهتمام به بحث خانواده فقط به خانم‌ها اختصاص ندارد زیرا خانواده از زوجین و در ادامه از فرزندان تشکیل شده است.
اهتمام به بحث خانواده فقط به خانم‌ها اختصاص ندارد/ 25 درصد خانواده‌ها درگیر اختلافات هستند
به گزارش قم نیوز معصومه ظهیری ظهر امروز در همایش خانواده متعالی که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن روز خانواده، اظهار کرد: اهتمام به بحث خانواده فقط به خانم‌ها اختصاص ندارد زیرا خانواده از زوجین و در ادامه از فرزندان تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه سلامت خانواده‌ها سعادت جامعه را تضمین می‌کند، عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش رفع آسیب‌های جامعه که اولویت نخست رفع آسیب‌های خانواده است و امیدواریم با رفع این آسیب‌ها بتوانیم سعادت جامعه را تامین کنیم.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم با اشاره به اینکه متاسفانه امروز حال خانواده در ایران خیلی خوب نیست، مطرح کرد: تزلزل و تنش‌ها در خانواده‌ها موجب می‌شود خانواده‌ها فروپاشیده شود و متاسفانه این تنش‌ها در چهار سال اول زندگی‌ها زنگ خطر فروپاشی خانواده را به صدا در می‌آورد.
وی با بیان اینکه از هر چهار خانواده در یک خانواده اختلاف وجود دارد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از آسیب خانواده به عنوان یکی از پنج آسیب خطرناک کشور یاد کردند و باید با توجه به تاثیر گذاری خانم‌ها به عنوان مادر، همسر و خواهر در استحکام خانواده‌ها در راستای رفع آسیب خانواده‌ها تلاش کنیم.
ظهیری با اشاره به اینکه خانواده کوچکترین و موثرترین نهاد در اجتماع است، تصریح کرد: درمان بسیاری از مشکلات جامعه در خانواده‌ها است و افراد برای اینکه بتوانند یک خانواده محکم و سالم داشته باشند می‌توانند از پیام‌های اهل بیت(ع) و ائمه اطهار(ع) استفاده کنند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcbw0bs.rhbfgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما