پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 53613
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم:

دمای قم به 37 درجه می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است، همچنین امروز کمترین و بیشترین دمای استان قم 17 درجه و 37 درجه است.
دمای قم به 37 درجه می‌رسد
دمای قم به 37 درجه می‌رسد
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف گاهی همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است، همچنین کمترین و بیشترین دمای استان 17 درجه و 37 درجه است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، در این روز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: حداقل و حداکثر دمای استان فردا به 16 درجه و 37 درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقطه استان به ترتیب منطقه کهک با 17 درجه و منطقه جمکران با 37 درجه بود.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمایی که در شهر قم ثبت شد، به ترتیب 17 درجه و 37 درجه بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchx-nm.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما