شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 53664
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم خبر داد

مقام سوم جودوکاران قم در مسابقات فرزندان کارگران کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم از موفقیت تیم قم در کسب 15 مدال و مقام سوم پیکارهای جودو فرزندان کارگران کشور خبر داد.
مقام سوم جودوکاران قم در مسابقات فرزندان کارگران کشور

به گزارش قم نیوز علیرضا معتضدی در قم، اظهار کرد: تیم جودو فرزندان کارگران استان قم متشکل از استعدادهای این رشته راهی مسابقات چند جانبه جودو فرزندان کارگر شد و در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برای کسب عناوین برتر با حریفان رقابت کرد.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات شاهد عملکرد بسیار خوب تک تک اعضای تیم اعزامی هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم بودیم و در نهایت تعداد 15 مدال رنگارنگ شام چهار مدال طلا، دو مدال نقره و ۹ نشان برنز به تیم هیأت‌ قم اختصاص پیدا کرد.
دبیر هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم اضافه کرد: در رده‌بندی تیمی این دوره از مسابقات جودوکاران خوش‌آتیه قم با مجموع مدال‌های دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در بین تمامی تیم‌های شرکت کننده در این پیکارها موفق به کسب رتبه سوم بخش تیمی شدند.
وی سپس به مقام‌های انفرادی کسب شده توسط جودوکاران تیم قم اشاره و ابراز کرد: از این مسابقات محمد حسین اسماعیل‌گل در وزن منهای 34 کیلوگرم، محمد جعفریان  در وزن منهای ۳۸ کیلوگرم، ابوالفضل نوری در وزن منهای ۴۲ کیلوگرم و ‌ میلاد سالاری‌فرد در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم چهار مدال طلا گرفتند.
معتضدی با بیان اینکه 6 نفر از جودوکاران قم در این دوره از مسابقات مجوز حضور در فینال اوزان مختلف را کسب کردند، خاطرنشان کرد: از 6 فینالیست قم چهار نفر به مدال طلا رسیدند اما محمدرضا سعیدی در وزن منهای ۳۸ کیلوگرم و محمدیاسر رضا قلی‌گل در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم با باخت در فینال با صاحب نشان نقره شدند.
وی افزود: 9 نشان برنز تیم هیأت‌ قم نیز توسط حسن خسروی در وزن ۲۳ کیلوگرم، محمدرضا آریانی  در وزن ۳۰ کیلوگرم، ابوالفضل قاسمی  در وزن ۳۴ کیلوگرم، ارشیا دده‌بیگی در وزن ۴۲ کیلوگرم، نوید حیدریان  و علی خسروی در وزن ۵۰ کیلوگرم، امیرعباس خوشرفتار قمی در وزن ۵۵ کیلوگرم، ابوالفضل شیری در وزن ۶۶ کیلوگرم و حسین طالبی در وزن ۷۳ کیلوگرم به دست آمد.

انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdcdo90k.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما