شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 53668
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم خبر داد

رقابت قمی‌ها در ترتیل‌خوانی تکواندوکاران کشور / اختصاص 2 عنوان برتر هیأت‌‌های قم به تکواندو

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم از اعزام نمایندگان این هیأت‌‌ ورزشی به مسابقات ترتیل‌خوانی قهرمانی کشور ویژه تکواندوکاران خبر داد.
رقابت قمی‌ها در ترتیل‌خوانی تکواندوکاران کشور / اختصاص 2 عنوان برتر هیأت‌‌های قم به تکواندو

به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی در قم، اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقات ترتیل خوانی جزء 30 قرآن کریم همراه با مسابقات قهرمانی رده سنی خردسالان کشور از تمام باشگاه‌ها خواسته شده نسبت به معرفی شاگردان خردسال خود که در این زمینه آمادگی دارند، اقدام کنند.
وی ادامه داد: اساتید و هنرجویان پسر رده سنی خردسالان دارای کمربند قرمز و قرمز به بالا که قصد شرکت در رقابت‌های ترتیل‌خوانی قرآن قهرمانی کشور را دارند باید با حضور در دفتر هیات تکواندو قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان در تست‌گیری حاضر شوند.
رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم سپس به برگزاری جشن اختتامیه برنامه‌های ورزشی اوقات فراغت تابستان امسال از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم اشاره و بیان کرد: هیات تکواندو به منظور به نمایش گذاشتن جایگاه و ظرفیت بالای این رشته با همکاری اساتید این رشته قصد حضور حداکثری در این مراسم را دارد.
وی خاطرنشان کرد: به همین منظور از تمامی مربیان فعال در تکواندو قم درخواست شده شاگردان خود را به منظور حضور در جشن اختتامیه برنامه‌های ورزشی اوقات فراغت استان سازماندهی کرده و روز یکشنبه 26 شهریور ماه در زمین چمن مجموعه ورزشی حیدریان با لباس تکواندو حضور یابند.
جمشیدی سپس به تجلیل از هیات تکواندو استان قم به عنوان هیات برتر ورزشی این استان در امور فرهنگی اشاره و عنوان کرد، در جشنی که به مناسبت اعیاد فرخنده ماه ذی‌الحجه و با هدف معرفی هیات برتر ورزشی قم در امور فرهنگی توسط اداره کل ورزش و جوانان در خانه جوان برگزار شد، از هیات تکواندو استان قم به عنوان برترین هیات در امور فرهنگی تجلیل به عمل آمد.
وی تصریح کرد: این موفقیت در حالی نصیب هیات تکواندو استان قم شد که در اردیبهشت ماه سال جاری نیز در ارزیابی صورت گرفته از عملکرد هیأت‌‌های ورزشی قم از سوی اداره ورزش و جوانان، این هیأت‌‌ به عنوان هیات برتر ورزشی سال 95 مورد تجلیل قرار گرفته بود.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdch6-nm.23nx-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما