پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 53916
منبع : پ
شهردار قم :

سرمایه‌گذاران از تسهیلات مادی و معنوی فعالیت در شهر قم استفاده کنند

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم ضمن استقبال از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهر قم گفت: ارزش افزوده‌ای که در قم وجود دارد اگر بیشتر از شهرهای دیگر نباشد کمتر نیست کما اینکه این شهر حرم اهل‌بیت(ع) بوده و جدا از مباحث مادی و اقتصادی جنبه معنوی سرمایه‌گذاری در این شهر نیز ویژه است.
سرمایه‌گذاران از تسهیلات مادی و معنوی فعالیت در شهر قم استفاده کنند
سرمایه‌گذاران از تسهیلات مادی و معنوی فعالیت در شهر قم استفاده کنند
به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد با اشاره به وضعیت سرمایه‌گذاری خارجی در شهر قم گفت: امیدواریم با ظرفیت‌های خوبی که در برنامه ششم دیده شده بتوانیم بهبود این وضعیت را داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور سالیانه 20 میلیون زائر در شهر قم تصریح کرد: امروز باید هتل‌سازی در شهر قم رشد چشم گیر پیدا کند و در حال حاضر توافق برای احداث چهار هتل پنج ستاره در قم صورت گرفته است.

سقائیان‌نژاد گفت: البته در شرایط فعلی اقدامات اولیه و مجوزهای لازم از سوی شورای شهر برای سه مورد از این هتل‌ها صادر شده و این سرمایه‌گذاران در مرحله واگذاری زمین برای آغاز عملیات اجرایی هستند.

شهردار قم با تاکید بر اینکه برخی مجموعه‌های خصوصی و غیرانتفاعی نیز در صدد راه‌اندازی فضاهای اقامتی در شهر قم هستند افزود: امیدواریم شرایط رکود نیز در کشور برطرف شده و بابی برای سرمایه‌گذاری بیشتر در شهر قم و ارائه خدمات بهتر به مردم باز شود.

وی ضمن استقبال از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهر قم گفت: ارزش افزوده‌ای که در قم وجود دارد اگر بیشتر از شهرهای دیگر نباشد کمتر نیست کما اینکه این شهر حرم اهل‌بیت(ع) بوده و جدا از مباحث مادی و اقتصادی جنبه معنوی سرمایه‌گذاری در این شهر نیز ویژه است.
انتهای پیام/ 137
 
https://qomnews.ir/vdcd9n0k.yt0sf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما