شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 53962
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن پنجم صورت می‌گیرد

رقابت تکواندوکار قم برای کسب سهمیه مسابقات جهانی 2017

قم نيوز : قم نيوز: تکواندوکار ملی‌پوش استان قم به مرحله دوم اردوی تیم ملی نیروهای مسلح ایران برای کسب سهمیه اعزام به رقابت‌های نظامیان جهان راه یافت.
رقابت تکواندوکار قم برای کسب سهمیه مسابقات جهانی 2017
رقابت تکواندوکار قم برای کسب سهمیه مسابقات جهانی 2017
به گزارش قم نيوز تنها ملی‌پوش تکواندو استان قم در اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح ایران محمد صفایی است که در چند سال اخیر از رده‌های سنی پایه موفقیت‌های متعددی را در سطح کشور کسب کرده و اکنون در تیم ملی حضور دارد.

صفایی که سابقه کسب مدال‌های متنوع از مسابقات قهرمانی کشور را دارد و در تیم‌های ملی دانشجویان و بزرگسالان ایران نیز عضویت داشت، با تجربه ارزشمندی که از این میادین کسب کرده اکنون یکی از بخت‌های اصلی همراهی تیم ایران در مسابقات نظامیان جهان است.

صفایی در حالی به مرحله جدید اردوی تیم ملی نیروهای مسلح ایران راه یافت که با برگزاری رقابت‌های انتخابی در اردویی این تیم، نیمی از هوگوپوشان از اردو حذف شدند و در نهایت تکواندوکار مدر نظر کادر فنی در اردو باقی ماندند تا همچنان زیر نظر مربیان به تمرین و آماده‌سازی بپردازند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو، مسابقات انتخابی تکواندو نیروهای مسلح به منظور حضور در بیست و چهارمین دوره مسابقات نظامیان جهان (سیزم 2017) برگزار شد، در حالی که پیکارهای جهانی نظامیان به میزبانی کشور دومینیکن به انجام می‌رسد.

این در حالی است که تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح کشورمان در هشت وزن قصد حضور در رقابت‌های جهانی را دارد، در حالی که در مقطعی از اردوی ملی‌پوشان 47 هوگوپوش حضور داشته‌اند و اکنون تعداد آنها کاهش یافته تا کادر فنی با آرامش بیشتری به انتخاب بهترین‌ها بپردازد.

در وزن پنجم اردوی تیم ملی محمد صفایی از قم بخت اصلی اعزام به این رقابت مهم برون‌مرزی است، در حالی که هدایت این تیم بر عهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی است، ضمن اینکه جلال چروکی، علی نعیمی، جواد فریدونی، جواد الیاسی و محسن فرامرزی مربیان تیم ملی محسوب می‌شوند و مرتضی سلطانی نیز به عنوان مدیر فنی در کنار این تیم حضور دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcewo8n.jh8xpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما